Mulţi bloggeri încă nu ştiu cum pot să monetizezi un blog fără Google Adsense care după părerea mea este un serviciu care se adresează blogurilor cu conţinut unic şi cu trafic mare (trafic fidel, nu de pe motoarele de căutare). O să vorbim despre Google Adsense în alt articol, acesta îl dedic advertorialelor.
Advertorialele, sau articolele sponsorizate sunt cea mai bună şi eficientă metodă de promovare pe internet a unui produs, serviciu, idee sau lansare a unui website. Clienţii oferă o sumă de bani pentru a scrie despre el, în stilul tău propriu. Uneori, poţi primi produse sau diverse servicii pentru prestaţia ta. Însă pentru a putea scrie la "comandă" trebuie să şti cum se scrie un articol sponsorizat.
1. Testează produsul înainte să-l recomanzi. Indiferent ce promovezi, există un site oficial unde găseşti detalii despre produsele sau serviciile lor. Aproximativ 80% din procesul de redactare a unui advertorial constă în documentare. Luaţi-vă o cafea şi o apă, poate şi ceva de ronţăit înainte de a începe să scrii.
2. Redactarea unui text se face corect gramatical şi cu un vocabular adecvat. Recomand scrierea cu diacritice, pentru un plus de eleganţă al articolului.
3. Ordonează-ţi ideile sistematic. Nu sări dintr-o idee în alta.
4. Titlul articolului trebuie să fie original şi atractiv. De exemplu, dacă promovezi un"aftershave" de la firma xxxxxx, un titlu potrivit ar fi " O faţă sensibilă are nevoie aftershave-ul xxxxx" sau "Secretul unui bărbierit ideal".
5. Descrierea produsului sau a serviciului prezentat trebuie să fie detaliat.
6. Scrieţi la sfârşitul articolului, o notă în care specificaţi că textul este un advertorial. Puteţi să menţionaţi firma care a sponsorizat, intermediarul care a dat job-ul sau doar să scrie "articol plătit" sau "articol sponsorizat". Astfel, nu dezinformaţi publicul dvs. şi nu pierdeţi din notorietate.
Cât se câştigă dintr-un advertorial?
Sunt mulţi factori care influenţează preţul unul advertorial. Printre aceştia se numără Pagerank-ul, numărul de vizite, lungimea articolului, numărul de cuvinte cheie, numărul de link-uri dintr-un articol. Preţurile variază de la blog la blog, de la om la om. Important e că se câştigă destul de bine şi poţi să produci bani prin intermediul site-ului tău.
Succes
Advertorialele, sau articolele sponsorizate sunt cea mai bună şi eficientă metodă de promovare pe internet a unui produs, serviciu, idee sau lansare a unui website. Clienţii oferă o sumă de bani pentru a scrie despre el, în stilul tău propriu. Uneori, poţi primi produse sau diverse servicii pentru prestaţia ta. Însă pentru a putea scrie la "comandă" trebuie să şti cum se scrie un articol sponsorizat.
1. Testează produsul înainte să-l recomanzi. Indiferent ce promovezi, există un site oficial unde găseşti detalii despre produsele sau serviciile lor. Aproximativ 80% din procesul de redactare a unui advertorial constă în documentare. Luaţi-vă o cafea şi o apă, poate şi ceva de ronţăit înainte de a începe să scrii.
2. Redactarea unui text se face corect gramatical şi cu un vocabular adecvat. Recomand scrierea cu diacritice, pentru un plus de eleganţă al articolului.
3. Ordonează-ţi ideile sistematic. Nu sări dintr-o idee în alta.
4. Titlul articolului trebuie să fie original şi atractiv. De exemplu, dacă promovezi un"aftershave" de la firma xxxxxx, un titlu potrivit ar fi " O faţă sensibilă are nevoie aftershave-ul xxxxx" sau "Secretul unui bărbierit ideal".
5. Descrierea produsului sau a serviciului prezentat trebuie să fie detaliat.
6. Scrieţi la sfârşitul articolului, o notă în care specificaţi că textul este un advertorial. Puteţi să menţionaţi firma care a sponsorizat, intermediarul care a dat job-ul sau doar să scrie "articol plătit" sau "articol sponsorizat". Astfel, nu dezinformaţi publicul dvs. şi nu pierdeţi din notorietate.
Cât se câştigă dintr-un advertorial?
Sunt mulţi factori care influenţează preţul unul advertorial. Printre aceştia se numără Pagerank-ul, numărul de vizite, lungimea articolului, numărul de cuvinte cheie, numărul de link-uri dintr-un articol. Preţurile variază de la blog la blog, de la om la om. Important e că se câştigă destul de bine şi poţi să produci bani prin intermediul site-ului tău.
Succes
Comentarii