Am primit cadoul de la Evomag - Microsoft Wireless Mouse 5000

Acum ceva timp scriam articolul "Routere de la Evomag", care participa la o campanie lansată de Evomag pentru blogări în colaborare cu Blogatu. O campanie inteligentă, serioasă şi cu premii foarte tari. Asta e părerea mea despre campania Evomag, care se desfăşoară în continuare.

La scurt timp după postarea articolului, am primit mail că o să primesc curând un cadou din partea Evomag. Am ajuns aseară de la Bucureşti, obosit şi plictisit de cele 8 ore de stat în autocar. Am intrat în casă, doar ce m-am dezbrăcat şi am văzut un colet. Premiul ajunsese cu câteva ore în urmă, direct la uşă. Am uitat de faptul că sunt înfometat şi am sărit pe colet să-l desfac. Asta nu înainte de a-i face o poză.


L-am desfăcut cu grijă şi ce am găsit în el? Un mouse Wireless de la Microsoft, ultima versiune apărută pe piaţă, şi anume Microsoft Wireless Mouse 5000 Bluetrack. Am desfăcut coletul şi am dat de conţinut.
Înpachetat şi sigilat, era un superb mouse negru. Când l-a văzut frate-miu cred că s-a uitat puţin cu invidie la mine, dar avea şi de ce. E un mouse pe cinste.
Astăzi, după îndelungi "teste" pe el, am să-mi exprim părerea într-un scurt review despre mouse.

Microsoft Wireless Mouse 5000 Bluetrack (Culoare: Negru)
Mouse-ul este cam greuţ după părerea mea, cele 152 de grame ale sale îşi fac simţită prezenţa. Însă greutatea este uitată în momentul în care foloseşti mouse-ul. Ca uzabilitate îi dau nota 10 fiind foarte uşor de folosit, funcţionând foarte bine şi fiind wireless îl poţi folosi de la distanţă şi nu te încurcă vre-un fir. Este compatibil cu Windows XP si Vista din sistemelor de operare Microsoft, şi din partea celor de la Apple este compatibil cu Mac OS X 10.2+. Conectarea mouse-ului se face atât la  PC cât şi la laptop-uri. Conectezi stick-ul la USB şi instalezi softul pentru mouse. Instalarea este foarte simplă şi durează sub două minute. Dispune de scroll şi are 6 butoane în total. Pe "fundul" mouseului există un loc unde puteţi ataşa stick-ul astfel încât îl  compactaţi foarte simplu, în caz de deplasări. Funcţionează pe două baterii.

Vă prezint mai jos câteva poze cu mouse-ul, realizate de mine.





Ce părere aveţi despre campanie? Ca blogăr, v-ar interesa o asemenea campanie?
Premiu, mouse-ul Wireless Microsoft vă place? Ce părere aveţi?

Dacă doriţi să cumpăraţi mouse-ul îl găsiţi aici.
Evomag pe Twitter: @Evomagro
Evomag pe Facebook: Evomag

Comentarii

danashtombo a spus…
felicitari!!>:D<
Mihai Baboi a spus…
Felicitari. Am si eu unul, dar la mine e versiunea cu fir. Ma bucur ca cei de la evoMAG au inceput sa trimita cadouri utile. Eu am fost in prima transa si mi-au dat un pix, o sapca si un mouse-pad. Avantajul a fost ca m-am ales cu ceva produse in teste dupa aceea. :)