Ce te costa sa pastrezi un bon fiscal? Probabil timpul si energia de a te organiza cu asa ceva. Romanii au devenit disperati de asa ceva mai ales pentru ca in joc sta si un premiu. Daca pana acum celebrul anunt despre pastrarea bonului fiscal era usor de ignorat acum acesta este sansa de a castiga.
Castigul nu pare sa fie cel mai mare posibil insa exact asa cum suna si ceea ce tine de reclama comerciantilor, mai multe bonuri inseamna mai multe sanse de castig. Nu am ajuns inca in punctul in care sa facem chiar risipa de bonuri, sa trecem cate un produs pe bon numai de dragul de a avea cat mai multe. Dar cert este ca naivitatea sau dezinteresul altora vine ca o forma de castig pentru altii.
Romanii au inceput parca sa se bata pe sansele de castig. Asta inseamna ca sunt atat de dornici sa adune bonuri incat nu mai tin cont de alte aspecte. Unii declara ca strang tot ce vad pe tejghele, acolo unde clientii nu se obosesc sa isi adune bonul. Altii spun ca nu se sfiesc sa le adune de oriunde ar fi, de la gunoi, pe strada, oriunde vad un bon.
Desigur, exista si cazul fericit al celor care facand acest lucru au avut sansa de castig la loterie. Pana cum sunt deja numerosi castigatori chiar si cu un bon de cativa lei. Conteaza gestul pana la urma, nu-i asa? Mai mult decat atat, sunt chiar si cazuri ale celor care cu maxim de 5 lei au castigat la bon. Valoarea difera, dar tot castig se numeste.
Interesul crescut pentru o astfel de practica inseamna de fapt ideea in sine de a stimula prin ceva anume. Orice client are acest drept. Si ar trebui oarecum inteles acest avant, mai cu seama pentru ca in trecut legea era tot dee partea lor insa fara masuri atat de drastice se ignora destul de usor. Acum suntem pusi pe fapte mari si vom vedea cam cat tine acest trend si val.
Castigul nu pare sa fie cel mai mare posibil insa exact asa cum suna si ceea ce tine de reclama comerciantilor, mai multe bonuri inseamna mai multe sanse de castig. Nu am ajuns inca in punctul in care sa facem chiar risipa de bonuri, sa trecem cate un produs pe bon numai de dragul de a avea cat mai multe. Dar cert este ca naivitatea sau dezinteresul altora vine ca o forma de castig pentru altii.
Romanii au inceput parca sa se bata pe sansele de castig. Asta inseamna ca sunt atat de dornici sa adune bonuri incat nu mai tin cont de alte aspecte. Unii declara ca strang tot ce vad pe tejghele, acolo unde clientii nu se obosesc sa isi adune bonul. Altii spun ca nu se sfiesc sa le adune de oriunde ar fi, de la gunoi, pe strada, oriunde vad un bon.
Desigur, exista si cazul fericit al celor care facand acest lucru au avut sansa de castig la loterie. Pana cum sunt deja numerosi castigatori chiar si cu un bon de cativa lei. Conteaza gestul pana la urma, nu-i asa? Mai mult decat atat, sunt chiar si cazuri ale celor care cu maxim de 5 lei au castigat la bon. Valoarea difera, dar tot castig se numeste.
Interesul crescut pentru o astfel de practica inseamna de fapt ideea in sine de a stimula prin ceva anume. Orice client are acest drept. Si ar trebui oarecum inteles acest avant, mai cu seama pentru ca in trecut legea era tot dee partea lor insa fara masuri atat de drastice se ignora destul de usor. Acum suntem pusi pe fapte mari si vom vedea cam cat tine acest trend si val.
Comentarii