Desi si medicii recomanda un pahar de vin la masa si cu ideea babeasca ca un pahar de tarie aduce pofta de mancare si energie este usor sa cazi in capcana excesului. A avea limite este pentru orice domeniu o necesitate si mai cu seama cand totul poate afecta nu numai persoana in cauza.
Cu alcoolul fiind in topul cauzelor accidentelor auto de-a lungul timpului au tot existat campanii de promovare pentru a scoate in evidenta efectele negative. Populatia trebuie educata sa nu mai asocieze comoditatea de a folosi autoturismul concomitent cu petrecerile unde se consuma alcool. In numele acestei nevoi de constientizare un clip de promovare face ca totul sa fie socant.
Barbati care intra in toaleta unui bar; nimic suspect. Asta pana cand ajung in fata oglinzii care se sparge si in crapaturile sale apare imaginea unei persoane cu sange pe fata, o imagine fragmentata, socanta, de impact major, asa cum un accident poate fi descris. Si reactia celor care au patiti asta este la fel de expresiva caci speriati si de zgomot si de situatie reprezinta poate prea putin pentru socul vietii cand se intampla un accident in adevaratul sens al cuvantului.
Si nu este singura de acest gen. O campanie cu acelasi scop a avut loc chiar in locurile in care cei care petrec si consuma alcool sunt predispusi la tentia de a conduce mai apoi. Pentru cei care ieseau din club un grup de bocitoare demonstrau clar scopul campaniei. Poate ciudat, in egala masura straniu insa cum accidentele sunt in proportie de 20% cel putin produse din cauza consumului de alcool astfel de campanii ar trebui mai mult apreciate.
Responsabilitatea pe care o are fiecare sofer este dincolo de a conduce cu mintea lucida caci devin responsabili atat pentru viata lor, a celor pe care ii transporta dar si a celoralti din trafic intr-o oarecare masura.
Cu alcoolul fiind in topul cauzelor accidentelor auto de-a lungul timpului au tot existat campanii de promovare pentru a scoate in evidenta efectele negative. Populatia trebuie educata sa nu mai asocieze comoditatea de a folosi autoturismul concomitent cu petrecerile unde se consuma alcool. In numele acestei nevoi de constientizare un clip de promovare face ca totul sa fie socant.
Barbati care intra in toaleta unui bar; nimic suspect. Asta pana cand ajung in fata oglinzii care se sparge si in crapaturile sale apare imaginea unei persoane cu sange pe fata, o imagine fragmentata, socanta, de impact major, asa cum un accident poate fi descris. Si reactia celor care au patiti asta este la fel de expresiva caci speriati si de zgomot si de situatie reprezinta poate prea putin pentru socul vietii cand se intampla un accident in adevaratul sens al cuvantului.
Si nu este singura de acest gen. O campanie cu acelasi scop a avut loc chiar in locurile in care cei care petrec si consuma alcool sunt predispusi la tentia de a conduce mai apoi. Pentru cei care ieseau din club un grup de bocitoare demonstrau clar scopul campaniei. Poate ciudat, in egala masura straniu insa cum accidentele sunt in proportie de 20% cel putin produse din cauza consumului de alcool astfel de campanii ar trebui mai mult apreciate.
Responsabilitatea pe care o are fiecare sofer este dincolo de a conduce cu mintea lucida caci devin responsabili atat pentru viata lor, a celor pe care ii transporta dar si a celoralti din trafic intr-o oarecare masura.
Comentarii