Hainute pentru fetita ta


Care mamica nu-si doreste o fetita? Cine nu-si viseaza fetita in rochite cat mai colorate, cat mai moderne si cat mai interesante? Cred ca orice fata viseaza la asta. Eu una nici nu sunt inca maritata, dar visez la mometul in care voi avea copii si clar imi doresc o fetita. Imi doresc o fetita pe care sa o imbrac asa mai cochet si sa fie la moda.
Am dat zilele trecute peste un site cu haine si hainute fete , site care are niste hainute deosebite pentru fetite. Pentru ca fetitele din ziua de azi trebuie sa fie moderne. Stiu cum era cand eram eu mica si mama imi mai cumpara cate o rochita sau o pereche de pantofiori si stateam si le admiram chiar si seara inainte de culcare. Imi amintesc chiar cum o data am adormit cu rochita care abia mi-o cumparase mama pe mine, imbracata asa am adormit visand ca voi fi printesa.
Si cine zice ca nu sunt? Intotdeauna voi fi printesa mamei. Intotdeauna voi fi asa pentru ca mama mereu imi lua cele mai deosebite hainute si de mica am avut aceasta pasiune pentru haine.
De mica mi-a placut sa stiu ce se poarta, de mica mi-a placut sa ma simt speciala prin modul in care ma imbraca mama. Pentru ca fiecare fetita e speciala in felul ei deosebit si fiecare fetita merita tot ceea ce e mai bun pe lumea asta, clar.
Prin urmare, sper sa te uiti si tu peste hainutele de care vorbeam pentru ca poate tu, spre deosebire de mine, ai deja o fetita care abia asteapta sa se simta printesa, care abia asteapta sa fie imbracata cat mai frumos si stilat.
Spor la cumparaturi si tot ce e mai frumos pe lumea asta iti doresc pentru tine si fetita ta! 

Comentarii