Cele mai bune oferte de excursii

Românii par să fi înţeles importanţa Internetul atunci când vine vorba de turism. Am văzut că toţi mai mult preferă să-şi planifice excursiile în străinătate. Eu unul, aleg acelaşi lucru deoarece găsesc pe net cele mai convenabile circuite pentru o vacanţă de vis.

Planificarea unei excursii durează uneori şi săptămâni întregi, însă am primit o recomandare de la un prieten acum câţiva ani, care mi-a redus timpul necesar organizării unei excursii. Mi-a recomandat o agenţie de travel, unde pot găsi fel şi fel de oferte, care de care mai tentante. Pentru început eram sceptic, deoarece Internetul avea o credibilitate scăzută cu câţiva ani în urmă. Acum lucrurile stau altfel, majoritatea tranzacţiilor fiind online. Am căutat pe Google cele mai bune oferte de excursii şi am găsit o agenţie care mi-a răspuns cu promtitudine la cerinţe. Am avut parte de support şi informare online, din confortul casei mele. Mi s-au oferit diverse pachete, majoritatea incluzând mic dejun şi diverse intrări la obiective turistice pre-plătite. Am văzut la ce hotel o să stau, şi ce pot să fac.

Cred că toată "organizarea" vacanţei mele a durat mai puţin de 24 ore. Fiecare îşi doreşte să aibă parte de cele mai bune oferte de excursii  dar nu poţi avea acest lucru decât dacă îl cauţi.
Eu personal am făcut multe excursii, majoritatea "plănuite" online, şi am fost în locuri precum Turcia, Italia, Grecia, Malta, Fraţa şi Anglia. Anul acesta îmi doresc să ajung în Spania, şi să ajung şi în Ibiza.
Aleg Spania din mai multe motive:
1. Sunt destule obiective turistice pe care le pot vizita.
2. Abia aştept să testez cultura lor gastronomică despre care am auzit că este fantastică.
3. Îmi place limba spaniolă.
4. Iubesc marea şi am auzit de la unii prieteni care au fost în Spania, că aceasta are plaje deosebite.

Abia aştept să merg şi să vizitez locuri noi. Voi unde vă petreceţi vacanţa anul acesta, şi cum o să o stabiliţi detaliile ei?

Comentarii