Poezii de sfantul valentin

O iubire reusita
Te iubesc, si stiu ca sti asta si o sa- ti demonstrez in continuare ca putem fi fericiti , si putem sa ne inteegem bine atata timp cat amandoi lasam de la noi si ne intelegem unul pe celalat, eu ce stiu e ca te iubesc si ca nu mai vreau sa te pierd. HAPPY VALENTINE’S DAY!!!


Sa arzi in focul iubirii
Sa arzi in focul iubirii si sa te ineci in oceanul fericirii.

Te iubesc!
O scoica de aur e inima Ta, iar perla iubirii se afla in ea, dar scoicile se sparg de stancile reci, iar perla iubirii ramane pe veci!

eu, tu = noi
Ca o dovada a dragostei noastre, ziua indragostitilor va fi cea mai frumoasa zi de cand suntem impreuna, va fi o floare pentru iubirea noastra pura.

O poezie
Ai parut ca un curcubeu,
mi-ai luminat cele mai intunecate si nepatrunse ganduri…
am stiut atunci ca trebuie sa vin la tine…
de atunci suntem un univers,
fiecare stea e a noastra,
fiecare rasarit e pentru noi
iar apusul e doar o chestiune de timp…
te-am asteptat cum asteapta desertul ploaia
esti ceea ce ursitoarele mi-au prezis
dar nu mi-au spus unde sa caut…
erai langa mine,
dar ce mult mi-a luat sa te gasesc…
sa-ti spun cat te iubesc…
e poezie prefer doar sa-ti arat…
dragul meu.
Happy Valentine’s Day
Happy Valentine’s Day si… iti multumesc ca existi, ca esti langa sufletul si pe placul sufletului meu, ca esti vesel si optimist, ca ma faci sa rad, sa visez… din nou… sa fiu fericita… Te iubesc!
Viata inainte de tine
Stau sa ma gandesc cum a fost viata mea intainte sa te cunosc si nu reusesc sa-mi amintesc mai nimic. Parca toate lucrurile importante in viata mea au aparut o data cu tine, parca m-am nascut a doua oara de cand sunt indragostit de tine si parca viata este mai frumoasa. Timpul cand sunt cu tine parca zboara si nu-mi dau seama unde se duc orele si ziele langa tine. Inima mea nu ti-o mai pot da pentru ca deja ti-am dat-o de multa vreme.

Pentru tine iubito

Am comis o crima frumoasa, iubito: am indraznit sa sfidez ratiunea si sa ma las prada unei feerii numita IUBIRE. Si te iubesc asa cum o pasare iubeste zborul si libertatea, asa cum albina iubeste floarea; tu esti infinitul meu magic. Esti religia mea de abur si intuneric si in fiecare noapte ma cobor in sanctuarul viselor, unde-ti cladesc latare de marmura, impodobite cu petale de trandafiri pe care valseaza picaturi de roua, izvorand din doi ochi superbi. Esti refugiul meu. In bratele tale am descoperit o lume noua, am gasit o alta definitie a fericirii, am invatat sa respir un alt aer, sa zambesc sub un alt cer. Zi de zi iti multumesc pentru ca esti Tu si imi aduci zambetul pe buze! Te ador!
Sarutul
Sarutul e o minunata inventie a naturii care ne opreste atunci cand cuvintele sunt de prisos.
Te ador!
Subsemnata, eu adica, declar ca din accidentul de ciocnire pe care l-am avut cand te-am cunoscut m-am ales cu inima franta si am ramas privind in gol cu ochii cazuti in gura. Ca urmare a acestui accident m-am indragostit total si iremediabil de tine. Te iubesc!

Comentarii