Vrei să fi o marfă?

Acum e şansa ta. Dacă crezi că arăţi bine (faţa nu contează, modificăm în photoshop) dute la ziarul Click că ei îţi fac un foto-book profesional. Şi când zic profesional, nu mă refer la calitatea fotografiilor ci te conving să fi cât mai sexy (adică în p**da goală te lasă dacă e posibil). Şi ai ocazia să fi admirată de toată ţara, şi de toţi onaniştii din ea. O să fi material de l*bă pentru mulţi minori şi fustraţi sexuali. Deasemenea, ei îţi oferă super mulţi bani de la 100 ron până la ... câteva sute de roni.

Şi asta nu e tot. Îţi faci reclamă şi poate te observă cineva (un traficant de carne vie ceva). Tu o să fi cea care câştigă. O să fi votată de toţi bărbaţii care zic: "Ce bună eşti fă! Te-aş ... iubi cum vrei tu!" şi aşa mai departe. Crede-mă, nu ai ce pierde (dacă deja faci asta, eşti pierdută total).

Cei de la Click pun preţ pe imaginea ta şi pe persoana ta. Am văzut cu ochii mei, cât de mult le pasă. În aşa fel încât îţi vinde toată "galeria" ta de poze (sexy ?!?) cu doar 1 euro. Cam asta e valoarea care ţi-o oferă ţie! Dute şi laudă-te prietenelor tale cât de proastă şi de ieftină eşti. Meriţi!

Deasemenea, Click are o super ofertă. Doar 1 euro pentru 30 de fete direct pe telefonul tău mobil. Ar urma să apară, masaj erotic doar un euro. Tot cu 30 de fete. În felul ăsta te poţi auto-satisface în baie, în coteţ, pe munte, în maşină sau oriunde te-ai afla.
Dovada vânzării de imagine a unor fete naive:

Foto: Click.ro

I-am "banat" faţa ca să nu îi aduc prejudiciu de imagine. Nu că nu ar fi legal, din moment ce este pe internet, este o poză afişată gratuit şi am menţionat sursa fotografiei. Dar din bun simţ, nu doresc să ii stric imaginea fetei, mai mult decât a reuşit singură până acum.

Acest lucru se întâmplă cred că de ani de zile, e ceva ce vedem şi ştim cu toţii DAR pe voi nu vă irită lucrurile astea?

Comentarii

Bogdan Vasiliu a spus…
:)) Cum să-i banezi faţa?! :))
Super tare!
danashtombo a spus…
:|pe cine nu irita:))
Anonim a spus…
Mda... irită... Chestia e practicată de mult, eu ştiu de ea de vreo 3 ani. Au ajuns să ofere chiar şi postere cu tipele cărora le fac "reclamă"... penibili.