Vrei fani pe Facebook? Transformă-i pe prietenii tăi

O problemă cu care utilizatorii reţelei de socializare Facebook se confruntă este cea a opţiunii de membru (care îţi permite să îţi faci prieteni) şi Fan Page-ul. Ca simplu membru ai limită la prieteni (5000 maxim) iar la Fan Page nu există limită.

Însă Facebook a venit cu o idee strălucită, pentru a mulţumi în special companiile mari şi brand-urile ce îşi au "căsuţă" dar şi pentru "oamenii de rând" pe revoluţionarul site de socializare. Aşadar, poţi să-ţi transformi pagina de simplu membru într-un Fan Page şi atenţie toţii prietenii tăi devin fanii tăi.

Orice posesor de cont îşi poate transforma contul propriu într-o pagină bussines, şi asta doar printr-un simplu click şi automat, prietenii tăi devin fanii tăi.
Click pe imagine pentru ZOOM

Cine doreşte să facă acest lucru accesaţi acest link. Atenţie, procesul este ireversibil.


Am aflat şi eu astăzi de la Manafu care a aflat şi el de la Sorin Tudor. Da, circulă repede informaţia.
Era necesar ca Facebook să facă ceva şi pentru mediul bussines care le aduce venituri. Pentru utilizatori, e simplu, se vor bucura că îi au fanii pe vecini şi colegi de facultate şi asta va fi "fără număr".

Mi se pare destul de aiurea să mă văd fan deodată, fără ca eu să-mi fi dat consimţământul. Prieten e una, fan e alta. Voi ce părere aveţi?

Comentarii

Anonim a spus…
Nu stiam de treaba asta. Cum ai spus si tu,una e sa fi prieten,si alta e ca prietenii tai sa-ti fie fani.
Anonim a spus…
Dacă ai ajuns la limita de 5000, începi să scoți de la prieteni străini și îi lași doar pe români - și așa mai recuperezi câteva locuri pentru alți prieteni și nici nu trebuie să îți transformi contul în pagină.