Romanii au talent. Vorbesc serios

Astă seara am urmărit show-ul de pe PROTv care face senzaţie în toată România. Şi pe bună dreptate, pentru că pe lângă "tema" emisiunii (descoperirea de talente) se face şi entertaining la greu. Dacă taică-miu mi-a zis: "Taci. Nu aud ce zice la românii au talent!" care înainte să vizioneze emisiunea, tot el a zis: " Să văd vagaboande pe scenă. E o porcărie!". Nu e o porcărie, e ceva ce devine viral pentru români.

În seara asta mi-au plăcut următorii după cum urmează (click pe numele persoanei pentru a vă redirecţiona spre videoclip):
1. Alin Stanis - Tenorul
2. Cosmin Agache 14 ani - Beatbox
3. Tutu Adrian canta `E evident ca Romanii au talent`
4. Trupa de dans Clevers
5.  Ioana Roxana - contorsionism


Notă: Am rămas plăcut impresionat de gestul lui Andi Moisescu când s-a ridicat în picioare, cu toată stima şi a făcut o plecăciune faţă de Tutu Adrian. A urmat Andra şi Mihai Petre. Apreciez


Voi aveţi favoriţi?

Comentarii

Bogdan Vasiliu a spus…
DAAA! Mi-a plăcut şi mie tenorul, deşi nu se apropie de Costel Busuioc din Spania!