Recenzie: The Green Hornet (2011)

• Încasări weekend: 33,700,000 $
  • Încasări totale: 96,637,321 $

Regizor:                                      Genul:
Michel Gondry                                Thriller / Crimă / Acţiune
Scenaristi:                                  Durata:
George W. Trendle                         119 minute

The Green Hornet sau Viespea Verde (în română) este un film după părerea mea reuşit. Este o compilaţie aş putea zice între Batman (maşină, mască, lupta împotriva răului ), Spiderman (puterea pe care o are Kato) şi Matrix (paltoanele lungi, Kato se luptă foarte repede, ceilalţi nevăzând rapiditatea cu care se mişcă). Chiar dacă are foarte mici "influenţe" aş putea zice cu mâna pe inimă că merită văzut.

Îl recomand seara, cu o pungă de popcorn mare şi să-l priviţi pe câţi mai mulţi inchi posibili. Nu uitaţi de sonorizare care trebuie să fie una profesionistă ca să puteţi păşi în acţiune complet. O să şi zâmbiţi la acest film pentru că are şi multe scene pline de umor. Cred că l-aş putea încadra şi la secţiunea comedie dar din moment ce "mai marii oameni ai cinematografiei" nu au făcut-o, nici eu nu o să o fac!

Britt Reid (Seth Rogen) este un tânăr petrecăreţ, nepăsător şi aş putea spune chiar neînzestrat cu inteligenţă prea multă. După moartea tatălui său acesta stăpâneşte imperiul lăsat de tatăl său şi anume un trust de presă. Acesta îl întâlneşte Kato (Jay Chou) un adevărat geniu din toate punctele de vedere.  Britt împreună cu Kato, hotărăsc să facă ceva nebunesc şi se duc să decapiteze statuia defunctului său tată, dar se implică într-o bătaie de stradă. Datorită adrenalinei, Kato devine rapid ca o ... viespe. Din seara respectivă se hotărăsc să devină împreună nişte eroi ai Los Angeles-ului, implicându-se în distrugerea răul ce a pus stăpânire pe oraş. Dar nu ştiu de Chudnofvsky (Sângerovsky) care e şeful tuturor, un "capo di tutti" şi e deranjat de prezenţa Viespiei. Urmează o serie de întâmplări care mai de care.

Nota personală: 8.7

Pierzi mult timp pe net? Vrei să câştigi bani împreună cu prietenii tăi doar pentru câteva click-uri, în doar câteva minute pe zi şi să socializezi ca pe Facebook?Todbux te aşteaptă