Good Bye Nokia şi Welcome Samsung

Astăzi mi-am luat la revedere de la fostul telefon şi l-am înlocuit cu un smartphone. Întotdeauna am fost pe ideea că telefonul este canalul prin care doi oameni comunică. Şi atât, vedeam cel puţin eu. Normal că ştiam de tot ce poate să ofere alte tipuri de telefoane mai deştepte, dar ziceam: "Ce îmi trebuie cameră de n-şpemii de megapixeli la telefon? Telefonul e pentru comunicat. Vreau poze, iau aparat de n-şpemii pixeli".


Binenţeles că nu car după mine telefon şi aparat foto, car doar telefon care îmi foloseşte şi la poze. Dar pentru mine era vorba de calitate nu de uşurinţa şi uzabilitatea lor. Aşadar, de azi sunt mândrul posesor al unui Samsung GT S5600V care a înlocui vechiul meu telefon, un modest Nokia 1680c 2. Mulţumiri speciale fratelui meu, Vali, care l-a trimis din Anglia. Voi ce părere aveţi de telefon?

Noul telefon - Samsung


Vechiul Telefon - Nokia

Comentarii

Bogdan Vasiliu a spus…
OOO! Uite cine-i boier! Când îl uzi?:))