Doar femeile sunt complexate?

De fiecare dată când aud o persoană că e complexată de cum arată, de fiecare dată este femeie. Nu aud bărbaţi care să fie ruşinaţi chiar dacă au câteva kilograme în plus. De ce la ele contează atât de mult, iar la noi, bărbaţii nu contează câtuşi de puţin.

Poate că femeile doresc să arate "ca trase prin inel" datorită faptului că este supra-apreciată în ziua de astăzi silueta. În televiune toate femeile (Crudu, Draguşanu, vagaboante de genul) au un corp tunat din cap până în picioare. Ele au devenit modele de urmat pentru fetele şi femeile din ziua de astăzi? Nu ştiu dacă e bine modul ăsta de gândire. Nu zic că nu e plăcut, dar să ştiti că bărbaţii nu se excită când numără coastele dvs.
Se excită atunci când simt ceva când pipăie. Adică, câteva kilograme in plus e ca şi cum nu ar fi, e acceptabil ba chiar plăcut. Dacă eşti obeză, cat un pătrat perfect, ai motive să fi complexată şi să slabeşti. Aia e deja prea exagerat, şi înseamnă că la fiecare masă ai mâncat TU, TU ÎNSUŢI ŞI CU TINE. Aia e problema, alimentaţia. Şi sportul binenţeles, că dacă stai pe Feisbuc toată ziua şi mănânci ciocolată, e normal să te transformi în ceva neplăcut ochiului.

Cât despre bărbaţi, eu unul aş putea fi mai suplu (şi mătăsos). Pentru înălţimea mea, am greutatea potrivită, dar am puţină burtică. Dar hei, cine nu are. Problema mea e că sunt un gurmand. Chiar daca fac sport, chiar dacă mănânc sănătos, îmi place să mănânc din toate. Să gust puţin din aia şi cealaltă, să mănânc neregulat uneori. Sincer, eu nu sunt complexat de corpul meu cu toate că nu sunt precum unul care face culturism şi fitness. Oare sunt bărbaţi complexaţi de greutate? Că de situaţia periferică există mulţi complexaţi.

Să conchid, cu o întrebare: Şi bărbaţii sunt complexaţi, sau doar femeile?

Comentarii

danashtombo a spus…
=))) e buna asta cu coastele=))
sa stii ca e adevarat ce spui.nu am auzit in viata mea un barbat spunand:"vaai, cat sunt de graas":))
danashtombo a spus…
apropo:d esti complexat?
Administrator a spus…
Eu nu sunt complexat. Eu sunt pefect :))