Câte?

Din "perle pe internet" vă recomand search-ul cuvântului "câte".
Am "incercuit" dreptunghic cu diferite culori, ca la grădiniţă pentru a putea face diferenţa dintre oameni fustraţi care petrec timpul privind căcaturi de telenovele (nu-mi cer scuze faţă de cei ce se uită la aşa ceva pentru că asta e părerea mea), între o categorie de oameni care "eu nu învăţat la şcoală, eu geografie nu ştie" şi binenţeles neplisiţii oameni de valoare, manelistul. Cel din urmă e cu totul special, el dând search la melodia lui preferată să o asculte la maxim, şi să zică ce tare "este naţia mea rromână". Nu e voie să zici ţigan că e discriminare, deci rromân.


Deci, câte? Câte p**a mea mai trebuie să îndur? Până şi pe Google?

Comentarii

Blogeru a spus…
Salut. Scuze de Spam, mă gândeam că poate te interesează http://bit.ly/hCjXnk - Poţi să ştergi comentariul după ce îl citeşti.