Hotfile: Util si profitabil.

Navigand pe web ca un internaut ce sunt am aflat de Hotfile. Da, e un serviciu upload-download foarte cunoscut pe intreg mapamondul cibernetic.

Hotfile Logo
Cu toate ca am descarcat de nenumarate ori filme sau jocuri prin intermediul acestui site, niciodata nu am zarit ce oportunitati poate sa ofere acest site afiliatilor. Am descoperit cum poti castiga bani cu ajutorul lui, indifent ce esti. Fie ca esti blogger, pasionat de internet, vanzator la un magazin sau orice altceva poti sa te alaturi acestui serviciu. O sa va prezint cateva modalitati sa castigati prin intermediul site-ului.

Prima modalitate de castig.
Faceti upload cu orice tip de fisiere care considerati ca au o utilitate pe internet. Fiecare download inseamna potential si castigati de pe urma download-urilor si a celor care devin premium.

Tabelul de câştiguri
Grad5 - 50MB50 - 100MB100 - 2000MB
Copper$2$3$4
Bronze$3$5$7
Silver$5$7$10
Gold$6$9$12
Platinium$7$10$15
Nota: Toate preţurile sunt pentru 1000 de descărcări.


A doua modalitate de castig.
De a aduce referali pe acest site. Fiecare membru adus iti genereaza 20% din castigurile sale pe viata. Convenabil zic eu.

Cei care vor sa se inscrie pentru a face un ban in timpul petrecut pe internet puteti sa va Inregistrati Aici

Deasemenea, am uploadat patru jocuri pentru cei care sunt interesati de jocuri care intrerup plictiseala.

Jazz JackRabbit 2
Un joc foarte vechi care il jucam cred ca pe la 9-10 ani.
E un joc tip shooter/actiune foarte dragut. Imi amintesc ca atunci cand am facut rost de el era ceva super tare si abia daca avea cineva Cd-Rw ca sa faca o copie sa-l putem distribui intre noi.

Oricand un joc vechi e placut sa-l joci. Pentru cei care doresc sa downloadeze jocul da-ti click pe link-ul de mai jos:

Link download: Click AICI


Transport Tycoon Deluxe
Nu cred ca exista persoana pe lumea asta care nu a jucat vreodata un joc de tip Tycoon. Nu cred si refuz sa cred. Un joc care l-am jucat sute de ore si mi-a placut extraordinar de mult.

Link Download: Click AICI

Farm Frenzy 2
L-am decoperit in anul 2010 cautand un joc cum este pe
Facebook. De curiozitate l-am incercat. Ce fermier am devenit de atunci, numai eu stiu. Fermier virtual binenteles.
Cine doreste sa-l descarce aveti link mai jos.

Link Download: Click AICI

Farm Frenzy 3: Ice Age 
Era normal ca daca mi-a placut Farm Frenzy 2 sa nu-mi arat interesul si fata de Farm Frenzy 3 versiunea Ice Age. E mai greu decat 2 si mult mai interesant. Sincer, mi-a placut sa-l joc. Binenteles, l-am terminat, adica am ajuns sa trec de toate nivelurile. Asta fac la toate jocurile.

Link Download: Click AICI

Comentarii

Bogdan Vasiliu a spus…
Interesant. o sa incerc.
FreeSeoDesign a spus…
Iti trebuie trafic. Mult trafic... targetat.