Gata Cafeaua? (20) Divortul un trend?

Gata cafeaua? Eu abia am savurat-o pe prima. Pana diseara mai beau doua, ca sunt coffee addicted. Cred ca o sa infiintez un club al Dependentilor de Cafea Anonimi. Ar avea succes.

Tema zilei: Divorturile


Pana nu demult, desfacerea unei casatorii insemna multi bani. Si cand zic multi bani, inseamna chiar multi bani. Se ajunsese la pragul in care nunta deveninse mai ieftina decat divortul. In schimb, sistemul in care traim ne ajuta sa ne scapam de franghiile pe care ni le-am pus singuri la gat. Rasfoind ziarul lunar al Primariei Radauti, am observat un anunt in care primaria desface o casatorie gratis. Am vrut sa vad daca si in alte locuri din Romania se mai procedeaza asa. Doar un search pe Google mi-a aratat ca si Primaria din Iasi face acelasi lucru. Si iesenii pot sa scape de partenerul de "viata", dupa cum reiese de aici.

Dupa depunerea actelor de divort la starea civila, daca in termen de 30 de zile nu se renunta la idee, Ofiterul Starii Civile si notarul va proclama "proaspat despartiti". Presupun ca Monica Columbeanu a auzit de acest tip de oferte si asta e motivul real pentru care a intentat divort.

Si totusi, de ce asa de usor divort? Din generatia de Aur, si aici ma refer la cei casatoriti inainte de '89, nu se pomeneste de divorturi. Rar, foarte rar, un caz ici colo. Oare de ce? Cuplurile respective nu se respecta, nu au incredere reciproca, nu ce? Poate ca viteza cu care "evoluam" este prea mare pentru a tine pasul, asa ca ne adaptam la cursul societatii.

Ce parere aveti de divort si usurinta cu care se intenteaza divortul? E intradevar un trend?

Comentarii