Cat cheltuiesc lunar?

Niciodata nu am facut o statistica privind cheltuielile mele personale ca sa pot face un bilant. Cu siguranta raportul castig/cheltuieli este unul cu negativ. Dar tocmai pentru ca vreau sa am putina organizare in viata mea am decis sa fac acest bilant al cheltuielilor. Sumele cheltuite sunt estimative.
Cred ca organizarea si disciplina sunt lucruri esentiale pe care trebuie sa le ai in viata pentru a putea a avea ceea ce numim noi "o viata normala".

Inainte de a incepe, ii invit pe colegii mei de breasla sa scrie si ei un articol despre cheltuielile persoanale sa putem face comparatii. O sa mentionez pe cativa dintre ei (luati-o ca o leapsa daca nu), asa ca invit pe Benny, Revict, Claudiu Savu, Blogatu, Iculici, Dyeve, Paul Pokorny. Pe cititori ii rog sa posteze un comentariu cu raportul lor.

Cheltuieli:
Vicii:
- Bautura: 15 ron pe saptamana => 60 ron pe luna
- Tigari: 72 ron pe saptamana => 288 ron pe luna
- Cafea: 12 ron pe luna
TransportPe transport (deplasari unde este nevoie de mine si unde am eu nevoie) aproximativ 30 ron pe luna.
Imbracaminte 
Pentru ca vorbim de o medie si sumele sunt estimative, presupun ca in cheltuiesc pe imbracaminte aproximativ 120 ron/luna.
Lenjerie intima/Produse pentru intretinere
Pe lenjerie intima, fiindca sunt barbat cheltuiesc mai putin, asta in jur de 50-60 ron pe luna. Produsele de intretinere (aici intra parfumuri, creme, spuma de ras, gel de dus s.m.d.) cheltuiesc undeva la 160 ron pe luna.
Servicii
Internet: 45 ron pe luna
Telefon: 25 ron pe luna
Relaxare/Hobby-uri/Cheltuieli suplimentare
In timpul liber joc biliard, citesc, investesc (in MLM-uri si marketing afiliat) mai ma duc la sauna sau particip la team-building-uri! Presupun ca aici sunt cele mai mari cheltuieli ale mele, care se ridica undeva la 300 ron.

Trag linie si caculez. Cheltuielile mele ajung undeva la 1100 ron pe luna asta in faza in care sunt student in anul II, si am taxe la facultate, carti de cumparat si timp limitat pentru a castiga bani. Nu sunt angajat nicaieri, astfel veniturile oficiale sunt 0.
In schimb ca sa pot cheltui atat, trebuie sa castig tot atat sau mai mult. Intradevar, castig putin mai mult de cat cheltui aceasta suma venind din investitiile mele din online.

Tu cat cheltui lunar?

Comentarii

Bogdan Vasiliu a spus…
Interesant chestionarul acesta. Voi răspunde aici dacă nu e cu supărare:
Întreţinerea la casă/lună = 300 gaz + 100 curent + 50 apa + 60 net si tv net..deci 510.
Celulare(eu + soţia) = 100
Benzina/lună = 200
Vicii(ţigări, cafea, alcool) = 300
Mâncarea = 400
Rate la bănci = 230

Cam acestea sunt cheltuielile mele. Făcând un total, ajung la suma de 1740. Noroc că am părinţi şi bunici, altfel nu m-aş descurca.