Câştigători Oscar 2011 - Lista completă

Cea de-a 83-a ediţie a premiilor Oscar 2011 şi-a desemnat câştigătorii pe 27 februarie, la Teatrul Kodak din Hollywood and Highland Center. Gazdele galei au fost Anne Hathaway şi James Franco.
Ceremonia a fost transmisă în direct de HBO România.

Ieri am încercat să ghicesc câteva filme care o să primească Oscarul şi am nimerit. În articolul "Oscaru meu merge la:" am dat trei Oscaruri corecte din cinci cât am oferit în total. Am ghicit la cea mai bună actriţă, cea mai bună regie şi cel mai bun scenariu adaptat.

Vă prezentăm mai jos lista câştigătorilor:

Cel mai bun film - "The King's Speech"
Cel mai bun actor într-un rol principal - Colin Firth ("The King's Speech")
Cea mai bună actriţă într-un rol principal - Natalie Portman "Black Swan"
Cea mai bună regie - Tom Hooper ("The King's Speech")
Cea mai bună melodie originală - "We Belong Together" (Toy Story 3)
Cel mai bun montaj - "The Social Network"
Cele mai bune efecte speciale - "Inception"
Cel mai bun lungmetraj documentar - "Inside job"
Cel mai bun scurtmetraj documentar - "Strangers No More"
Cel mai bun scurtmetraj - "God of Love"
Cele mai bune costume - "Alice in Wonderland"
Cel mai bun machiaj - "The Wolfman"
Cel mai bun montaj de sunet - "Inception"
Cel mai bun mixaj de sunet - "Inception"
Cea mai bună coloană sonoră - "The Social Network"
Cel mai bun actor într-un rol secundar - Christian Bale ("The Fighter")
Cel mai bun film într-o limbăa străină - "In a Better World" (Danemarca)
Cel mai bun scenariu adaptat - "The Social Network (Aaron Sorkin)
Cel mai bun scenariu original - "The King's Speech" (David Seidler)
Cel mai bun lungmetraj de animaţie - "Toy Story 3"
Cel mai bun scurtmetraj de animaţie - The Lost Thing
Cea mai bună actriţă într-un rol secundar - Melissa Leo ("The Fighter")
Cea mai bună imagine - "Inception"
Premiul pentru cea mai bună scenografie - "Alice in Wonderland"(Robert Stromberg, Karen O'Hara)

Comentarii