Gata cafeaua (14) - Ce se intampla?

Ora 9:16 minute, trezit de 15 minute, beau cafeaua, fumez tigara. Gata, Oigen e baiat serios si constiincios, in ceea ce priveste trezitul de dimineata. Savurez cafeaua, meditand asupra a ceea ce s-a intamplat in ultimile zile.

Ce se intampla?
Am auzit de la domnul diriginte din liceu, cum ca tatal colegei mele, Aurica, s-a stins din viata. Nu sunt sigur, dar am inteles ca tragicul eveniment a avut loc vinerea trecuta. Nu am avut cum sa ii fiu aproape in momentele astea. Ma gandesc cu groaza ce e in sufletul ei acum. O fata ambitioasa, cu credinta in Dumnezeu, silitoare si desteapta, a lovit-o aceasta pierdere. Sincere condoleante Aurica. Sper ca sa citeasca asta cati mai multi colegi si prieteni care o cunosc. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe tatal Auricai.

prayer_moarte

Probabil a-ti auzit si de faptul ca gripa porcina a ucis primul om in Romania. Este vorba despre un barbat din orasul Siret, pe care l-am cunoscut personal. Un om foarte glumet, zambitor si foarte sociabil. Am incremenit cand am auzit despre cine e vorba.


Acum cred ca intelegeti si de ce am pus titlul asta.
Pe langa asta, astazi ma rog pentru mama mea. Pe la ora 16:00 va fi operata. O operatie usoara, dar fiindca are boala pe care o are, anestezia poate sa-i fie foarte periculoasa. Sper sa decurga totul bine.

Astazi este prima cafea amara pe care o beau.
Condoleante Aurica.

Cu respect si durere,
Oigen

Comentarii