Jurnal de zi

Când mă trezesc dimineaţa de fiecare dată e întuneric. Lumina zilei o mai văd când sunt trezit accidental.

De dimineaţă
M-am trezit astăzi matinal ca de neobicei, pe la ora 9:00. Încă sunt obosit şi nu am cum să dorm pentru că este "work to do". Mă pregătesc să simt din viaţă mai mult ca deobicei, şi ca întotdeauna fraza care mă face să înfrunt totul este: "Să iau viaţa în piept". Eu sunt genul de om diferit, care nu se supune regulilor şi lucrurilor deja concrete, modificându-le după bunul meu plac. Aşa că eu iau viaţa în pulă nu în piept, pentru că aşa măcar pot avea moştenitori.

Planurile
Ca să reuşesc să îmi las amprenta prin viaţă a trebuit să fiu organizat. Am început de acum, chiar dacă e cam târziu. Aşa că mintea mea de savant a pus totul la punct pentru că din cauza virgulii avea de adăugat întotdeauna ceva. Oigen şi-a pus capetele să gandescă (unde-s doi puterea creşte), şi se pregăteşte pentru relansarea show-ului "Ce mă calcă pe nervi" cu un conţinut total îmbunătăţit şi cu multe surprize. După nişte pălăvrăgeală cu Adrian Cristea, după ce ne-am luat la trântă, după ce am alocat resurse, obiective, după ce a curs apa de pe noi şi sângele pe nas, am dat mâna şi am rămas ca să aduc proiectul show-ului. Curând va avea loc confruntarea finală dintre mine şi el, care se va lăsa cu bere şi multe zâmbete şi cu o colaborare cât mai bună cu el şi 220.ro.
Sper ca săpămâna ce urmează să înceapă se vor concretiza treaba asta.

Planul B
Eh, pe lângă asta, care e ceva atât de simplu eu îmi fac munca mai uşoară şi mai lucrez la câteva. Unele nu o să le zic momentan, vreau să le păstrez confidenţiale. Ce vă pot spune este faptul că Spitalul de Urgenţă a lansat un nou album numit FPS (Freacă-mă pe sculă). Glumeam, poate fi interpretat de asta ziceam.
Dan Helciug, fondatorul şi solistul formaţiei, vrea un videoclip la o piesă numită Mi se rupe (inima), o piesă pentru studenţi, şi prin intermediul site-ului trilulilu acesta caută persoane care pot să fie actori în videoclip. M-am gândit să încerc ş eu, aşa că voi trimite tot săptămâna ce urmează videoclipul (cu eu) lui Helciug.
Sunt în faza de montaj acum, am terminat filmările urmează montajul care durează. Aseară am stat până la 3 şi jumătate pentru a selecta cele mai interesante secvenţe pentru un montaj mai bun.

În rest ...
În rest, merg la facultate (mai rar) şi învăţ, iar în restul timpului lucrez la proiecte, mă uit la filme, citesc şi mă documentez indiferent de canal. Îmi e foarte dor de iubita mea, abia aştept să ajung acasă, cred că pe 8 decembrie voi ajunge pentru că e şi mai bărzdei. Îmi e dor de familie, de colegii din liceu, de prietenii de acasă, de colecţia de reviste Huster şi Playboy, de gheţuşul de la poligon, de hamburgării din bazar.

Relansare? Aşteptare? Răbdare? Dor? De toate.
Nu uitaţi că de sus se ridică şi cei de jos.

Cu respect,
Oigen

Comentarii