Hop hop, and on Homemade

Astăzi, mai exact cu 20 de minute în urmă am fost "on air" pe Naţional Tv. A doua apariţie pe micile ecrane anul acesta, în cadrul emisiunii Homemade, emisiune în care am apărut în sezonul trecut, sezonul patru de unsprezece ori, loc unde am câştigat şi o cameră digitală, loc unde am fost comentat de mari vedete din România dacă pot zice aşa.

După părerea mea, am avut o prestaţie proastă astăzi, clipul care a fost difuzat fiind din show-ul anonim şi propriu "Ce mă calcă pe nervi" Episodul 1, care chiar dacă a fost clipul de lansare şi câştigător, acum după un an de la crearea lui, mi se pare amator. Lucru bun zic eu, pentru că asta înseamnă că ochiul meu de "regizor" e mai perfecţionist, aşadar viitoarele creaţii vor fi mai bune, sperăm. Zic prestaţie proastă, din punctul meu de vedere, mă auto-critic să zic aşa.

Sper ca pentru săptămâna viitoare să apar în intro/outro al emisiunii, adică la începutul şi sfârşitul difuzării. Deasemenea să prezint şi rubrica mea de suflet "Trăim în România" şi binenţeles şi un clip pe această temă, care probabil va fi şi episodul 12 din show-ul menţionat mai sus. În caz contrar, dacă nu reuşesc să termin până atunci, amân lansarea de sâmbăta asta în două saptămâni, şi o să delectez telespectatorii cu un alt clip pe altă temă.

Ne mai auzim. Mulţumesc pentru citirea articolului.

Cu respect,
Oigen

Comentarii