Greaţă de dimineaţă

Astăzi am fost matinal ca deobicei, ora la care m-am trezit, 13:00, este cea care mă reprezintă. Am sărbătorit aseară, m-am simţit bine. Am sărbătorit cu Mâţul meu până târziu, ne-am amintit de trecut, am vorbit, ne-am pupat. Partea proastă e că spre seară, m-am dus cu Miţă şi am băut până nu am mai putut. Am dat la reţe, pula mea.

Acuma am un rău încât îmi vine să dorm în continuare, ca să nu mai simt starea asta de câcat. Am rugat-o pe maică-mea să-mi facă o limonadă, aşa îmi face ea tot timpul când sunt mahmur. Doamne, că n-am mai băut de un an de zile, iar acum am dat iama în băutură, de parcă nu am văzut niciodată aşa ceva.

Iaca că a venit şi limonada. Bună e, numai că după ce beau o gură de limonadă, euforia ei ţine 1-2 secunde, iar apoi răul revine. Ah, în pula mea că mă ia şi durerea de cap acuma. Ştiam că trebuie să vină şi ea numai că nu ştiam când. Aş mai scrie şi aş mai povesti dar las pe altă dată, că nu mă simt în stare. O zi bună la toţi.

P.S. : Am uitat că diseară mă duc la balul bobocilor. Da, dar fară băutură. Cred

Cu vulgaritate,
Oigen

Comentarii