Gata cafeaua? (9)

Bună dimineaţa la toată lumea. În special mie, pentru că am vreo un sfert de oră de când m-am trezit din somnul meu erotic. Ca deobicei, cafeaua e invariabil, prezentă pe birou, de viciul ţigării nu am reuşit să mă las astfel că şi ţigara e prezentă. Sunt un pic amorţit dar am o starede fericire. Înainte de toate vă delectez cu un banc care mi-a plăcut foarte mult, şi asta după ce un banc bun greu îl mai auzi că toate is fumate.
Poftă bună.

Moare ţiganul. La cimitir, fiecare spunea un cuvânt de jale familiei îndoliate. La un moment dat, lumea începu să se retragă printre cruci, însă puradelul fugi la popă şi îi zise:
- Părinte, po' să zic şi eu ceva de tata?
- Binenţeles, eşti din familia îndurerată.
Se urcă puradelul pe gramada de pământ de pe mormânt şi începu să zică de lumea se întorcea înapoi să-l asculte:

- Dragi vecini, stimate sat, ce e viaţa? Un câcat.
Luni era în crâşma beat
Marţi futea pe mama-n pat
Miercuri stătea în prispa căsii
Joi s-o dus în pizda măsii
- Iar tu mamă îndoliată, dă-l în pula mea de tată. Ai uitat când te-a bătut că cu altu' te-ai futut?


Hahaha, tare mi drag bancul ăsta. Rima face tot bancul, asta cred că îmi place cel mai mult. Eu zic că un banc bun îţi poate face ziua mai bună, eşti mai binedispus decât deobicei. Opa, cam gata cafeaua. Las' că mai aşteptaţi voi un articol cald şi bun mai spre seara, înainte să o iau spre Bucureşti. Vă las, dar cu o întrebare: merită bancul o notă oare?

Cu drag şi vulgaritate,
Oigen

Comentarii