Gata cafeaua? (8)

cafea-oigen-dimineataEste dimineaţă, au trecut mai bine de 12 ore de când nu am pus ţigara în gură. Mi-am pus cafeluţa decofenizată în faţă, o savurez încet încet ca să îmi ajungă până termin articolul.
Nu pot nega faptul că cineva din mintea mea mă îndeamnă să pun ţigara în gură, dar eu îmi conduc şi mintea şi corpul meu.

Afară pare a fi monoton tare, înnourat, adie vântul, câteva păsări se prefac şi încearcă să cânte, plictiseală pe străzi şi melancolie în aer. Ar fi trebuit să merg până la Suceava, dar mi se pare o oră atât de matinală încât să levenesc în pat mi se pare cea mai buna idee.
Cafeaua e deja pe terminate am savurat-o pe neştiute. Mă simt şi ciudat într-un fel, simt că sunt alertat, nu ştiu, am un sentiment care îmi provoacă nelinişte. Ciudat, ciudat, ciudat.
Cafeaua mea e gata, de a voastră nu mai întreb. Cu siguranţă a-ţi băut-o dimineaţa, pe la 8:00-9:00-10:00 şi nu ca mine la ora 13:00.

La mine gata cafeaua, gata şi povestea. La voi gata cafeaua?

Comentarii