După doisprezece zile fără virtual

Sunt Oigen, victimă a realităţii. Am ajuns în Bucureşti, pentru a urma o facultate dar nu ştiam că o să rămân 12 zile fără internet. Am lăsat lumea virtuală pentru aproape doua săptămâni, şi vreau să vă zic că lumea reală e cam înspăimântătoare. Dar, acum dispun de internet, aşa că o sa pot să comunic cu voi mult mai mult. Aşa că zic să vă povestesc câte ceva din cele petrecute p'aci.

Ehe, cum am ajuns m-am pus să dorm, ca după un somn cât de cât odihnitor am reuşit să ajung şi la facultate, unde mi-am făcut deja nişte prieteni. Ce să vă zic despre cum e facultatea de jurnalism? Este bestială. Cursurile sunt bestiale, iar despre profesori pot să zic că sunt incredibil de bine pregătiţi şi foarte de treabă. Mă aşteptam ca fiind o facultate particulară să fie aiurea tare, dar e fain tare. Toata imaginea asta este stricată un pic de o parte din cretinii care vor să înveţe jurnalism şi s-au gândit să o facă odată cu mine. Pe lângă prietenii care mi i-am făcut, şi cu care mă înţeleg bine, restul pentru mine intră în categoriile : piţipoance, cretini, macho, morandi wanna be, fustraţi sexual, distruşi care hi5 e viaţa lor, şi cei din urmă care nu mă deranjează dar nici nu ai cum comunica cu ei, anume cei care vin la cursuri, tac şi ascultă profesorul, iar apoi merg acasă. Nu judec pe nimeni, eu ii doar pun intr-o ierarhie socială din punctul meu de vedere.

La facultate e ok, iar cursurile sunt foarte interesante doar la auzul lor, spre exemplu Introducere Radio, Istoria Presei Române, Televiziune, Presă scrisă, Discurs şi argumentare. Sunt doar câteva cursuri care te duc într-o lume cu adevărat fascinantă.
Să las facultatea deoparte pentru moment. Să trec la timp liber sau să zic altfel, activităţi zilnice excluzând facultatea.
Majoritatea timpului îl petrec acasă, foarte rar am ieşit la plimbări. Ce fac acasă? Mult HBO cu multe filme şi mult scris. Da, cam cu asta mă ocup momentan. Ce scriu vă întrebaţi probabil, aşa că o să vă zic. Pe lângă ideile mele, şi de scenarii pentru diferite clipuri: parodii, sketch-uri, publicitare ş.m.d. mai scriu acum şi un scenariu de film românesc, foarte incitant, o capodoperă grotească pe care am numit-o Inteligenţă Umană. Totul se petrece în România, dar cu legături pe scară mondială. Este probabil cea mai măreaţă poveste pe care vreau să o duc până la capăt şi până la ecranizare. O să fac un trailer peste câteva luni, cel mai probabil.

Între timp, mă puteţi vedea în fiecare sâmbătă, pe Naţional Tv de la ora 18:00 pe Homemade. Reluarea e duminică de la 9:00.
Vă las momentan, revin mai târziu, pentru că am lăsat mâncarea pe foc mi-aş p ... pula.

Ne auzim later,
Al vostru geniu anonim, cu toată vulgaritatea,
Oigen

Comentarii