Adevărul e că aşa e bine

E 4:21 şi eu încă nu am somn. Trebuia să fiu acum aproape de Bucureşti, pe drum. Dar am înţeles că e grevă în învăţământ, şi la clasele I-VIII şi la liceu şi la facultate. Am zis, puşca mea, că Spiru e particulară, dar totuşi, ca să nu pară ei diferiţi de restul lumii, mai ales după ce scandaluri au fost pe acolo, măcar asta să mai facă doar ca să arate a facultate.

Şi, am zis de ce să nu mai petrec o seară acasă, lângă ai mei, unde ardeii umpluţi, sărmăluţele sunt calde, iar clătitele şi placintele cu mere stau neatinse. De ce să las mana cerească pe mâna părinţilor pe când eu pot pune încă 1 kilogram pe mine. Doamne, dă să fie cât mai mult, că pe fruntea mea scrie: Gurmand Pro. AAaa, uitam să vă zic, că am o durere de spate, că mă pot plânge ca cei bătrâni.

Lăsăm asta la o parte, mă gândeam totuşi să ma fac că dorm, sau cel puţin să mă fac că mă prefac că dorm, şi poate mâine dimineaţă pe la amiaz când mă trezesc să vă delectez cu un articol din seria Gata Cafeaua, acesta fiind scris în timp ce binenţeles îmi beau cafeaua.

O seară plăcută, cu ceva stimă şi un vârf de vulgaritate,
Oigen

Comentarii