Gata cafeaua? (7)

E duminică, e ora 15:15 minute iar eu ca deobicei şi precum fac în fiecare zi, îmi beau cafeaua. Ce am observat e că zilnic, ora mea de trezire urcă, în loc să scadă. Astăzi, cafeaua mea e perfectă, am şi ciocolată, mai lipseşte ţigara.

Am luat pauza de o ţigară, şi am citit puţin din presa scrisă. Am aflat ca Patrick Swayze, unul dintre actorii mei preferaţi, e mult mai aproape de a da colţul. Tratamentul cu Cyberknife a dat roade dar corpul său slabit a clacat şi acesta a suferit un preinfarct şi o infecţie intestinală.



Ştiam că e bolnav tare, dar mă gândesc că foarte curând acesta va muri, şi va rămâne o altă legendă şi doar un simplu simbol. El şi mulţi alţi actori, au fost surse de inspiraţie şi admiraţie pentru mine, şi acum, după ce am mai crescut puţin încep să văd cum marile celebrităţi şi personaje de pe glob care au făcut lucruri memorabile, încep să se stingă. MJ a murit, Madonna e şi ea bătrână şi nu mai rezistă nici ea, Patrick Swayze se stinge şi el îndată. Mă gândesc când va venit rândul celorlalţi mari actori să moară, gen Bruce Willis, Leonardo di Caprio, Al Pacino, Angelina Jolie, Will Smith, Ashton Kutcher, Brad Pitt, Jonny Deep, Keanu Reeves, Tom Cruise şi alţii care pentru mine sunt idoli.

Regret, că ii se apropie ziua lui Patrick Swayze, şi mă gândesc că alţii vor urma ...

Comentarii

iculici a spus…
BRE, NU TREBUIA SA FII CU LIKURIKU LA PETRECERE IN BUCURESTI?
iculici a spus…
S-A DUS. GATA.
ADIO.