Gata cafeaua? (6)

Ziceam şi ieri, că nu cred că o să prind cafeaua decât în jurul orei 14:00. Acum e 15:00 fără un sfert, am dormit mai mult ca ieri.

Ehei, cafeaua de astăzi e mai bună dar nu perfectă. Tot nu e destul de dulce, dar are temperatura perfectă şi un gust bun, iar la toate astea am adăugat puţină ciocolată. Da, sunt obsedat de cafea, de o cafea care trebuie să fie perfectă. Apropo de cafeaua mea, i-am făcut poftă lu' frate-miu, că a mers fuguţa să-şi ia şi el cafeaua. Oricum, la creierul lui de furnică, nu mă miră. Bea câte 6-7 căni pe zi, din cauza obsesiei jocului online.



Ştiţi ce pot să spun? I lost my brother. Sincer da, vrea să-şi facă card ca să-şi cumpere nu ştiu ce pentru jocul lui. E un joc gen Lineage, dar e mai copilăros puţin, se numeşte Trickster. Să nu-l jucaţi never.
Destul despre frate-miu uite, aproape am terminat cafeaua, şi fiind pe trilulilu, am găsit o melodie, mai exact o parodie amuzantă, vă invit să o ascultaţi.


Mă inec între sanii tăi - parodie


Pe cur ând

Cu vulgaritate,
al mamei lui,
Oigen

Comentarii