Gata cafeaua? (5)

Iar mă prinde cafeaua pe la ora 14:00, niciodată nu mă pot trezi şi eu ca un om normal pe la ora 8? Nu, normal că nu că matinal la mine înseamnă prânz. Iar mai am jumătate de cafea şi vreau să fumez dar nu pot. Este interezis fumatul in dormitor şi sufragerie. Aşa că doar bucătaria îmi rămâne pentru fumat. Binenţeles eu stau la troaca de PC iar frate-miu la laptop aşa că nu pot lua calculatorul cu mine. Dar nu-i nimic. Mă aşteptaţi câteva minute să fumez.




După câteva minute ...
Am revenit după o ţigară, mi-am mai ruinat plămânul puţin. Astăyi e vineri, sfărşit de săptămână, ihhh. Ieri m-am uitat la serialul meu preferat, Chuck de pe ProTv. Doamne ce-mi place serialul ăla, e atât de bine realizat şi gândit. Recomand tuturor serialul ăsta. E prea de tot. Te duce într-o lume necunoscută şi parcă intri acolo.


Pfff, diseară poate o să merg spre Bucureşti, pentru că prietenul meu, Likuriku a câştigat nenorocitul un show de 4000 de euro de la Orange. Asta doar pentru că a scris Party.
Dacă o să merg o să vin cu poze. Oooo da, şi sper să fie faine.
Eu vă las că mi-am băut cafeaua iar voi impertinenţilor vă doare fix în cur.

Pe curând.
Cu vulgaritate,
Oigen

Comentarii