Spre Spiru Haret

Ehehe, Spiru Haret a castigat astazi, vineri 14 august 2009, procesul cu Guvernul, cei din urma au scos de sub suspendare hotararea prin care facultatea nu este pe lista celor acreditate.

Mai este razboiul cu Ecaterina Andronescu, iar Spiru a dat deja in judecata Ministerul Invatamantului. O sa castige si acolo. Ca o facultate e greu de desfiintat mai ales daca aceasta are peste 15 facultati in Capitala si inca pe atat prin intreaga tara.

Toate ca toate, ma bucur pentru Spiru pentru ca acolo o sa invat si eu. Cu toate astea sunt de acord cu scoaterea invatamantului la ID deoarece toti incompententii care termina acolo ajung datorita relatiilor si pilelor in posturi sus puse si ne distrug pe noi, pe intreaga tara. Exemple ca Iacob Monica Ridzi, Vanghelie care au terminat facultatea la ID la Spiru fara o ora de curs (sa nu mai zicem de invatat ceva). Chiar daca examenele prin webcam erau bine puse la punct (zic eu), adica serverul era undeva in Olanda, erau 5 profesori in total, 70 de intrebari luate aleatoriu, timp limitat de raspuns. Insa multi retardati ne conduc si ne distrug datorita incompetentei lor. Nu cred ca as vrea ca copilul meu sa invete de la un profesor care a terminat la ID la Spiru.

Oricum, ma bucur ca facultatea la care sunt inscris si admis, Facultatea de Jurnalism, este acreditata si problemele incep sa dispara. Acuma o sa ziceti ca si eu o sa ies incompetent de acolo. Nu, o sa ies un om de calitate daca o sa invat, pentru ca voi urma cursurile la ZI. Si voi invata, nu o sa dau cu piciorul unei ocazii precum asta. Asta inseamna ca voi avea mai multa grija de blog, stiri bune si frumoase avand in vedere ca cu asta ma voi ocupa cel mai mult, si studiul va cuprinde si munca pe teren asta insemnand ca voi fi un blogger 100% datorita faptului ca stirile sunt scrise si surprinse de mine.

In incheiere, bucurie mare ce sa zic. Doamne ajuta. P.S. Te iubesc scumpa mea. Scumpa mea e prietena mea ca sa stiti, alias Dana, Shtombo, Bombo, Bombonik, Printesa, Puiu, Matzu, Matzuloiu.

Comentarii

iculici a spus…
MULTA BAFTA, BOBOCEL ! :P

:D