Admis

Duminica, am plecat spre Bucuresti, impreuna cu prietena mea ca sa ma inscriu la Facultatea de Actorie. Luni, la ora 9:00 eram inscris si urmam ca miercuri sa dau admiterea. Pana miercuri am batut Bucurestiul in langa scumpa mea in lung si in lat. Ce sa zic, un oras alert, poluat, frumos, care te tine in priza. Cam asa l-as caracteriza. Miercuri am mers sa dau admiterea la Actorie. Am fost respins din cauza monologului care am vrut sa-l citesc deoarece nu-l stiam pe de rost, ca repertoriul il facusem cu o seara inainte. Fuck it. Dezamagit pana in panzele albe, incercand sa ma resemnez am luat-o spre Facultatea de Jurnalism.
Am ajuns acolo, am completat actele, emotii mi-a urat succes iubita si m-am indreptat spre comisie ca sa dau admiterea. In 10 minute am iesit de acolo cu un rezultat: ADMIS. De astazi sunt student la Facultatea de Jurnalism - Mass-Media si Comunicare.

Ce pot sa zic, sunt fericit si dezamagit in acelasi timp. Nu as fi reusit fara prietena mea care a fost langa mine si m-a sustinut tot timpul, si ajutorul a mai multor persoane.

Comentarii

iculici a spus…
EEEEEEE... BRAVOOOOO !
FELICITARI, BOBOCEL !

:D
Benny a spus…
FELICITARI!:D
Anonim a spus…
Cum fac sa ma inscriu la revista 100% adevarat?