Invierea

Hristos a Inviat.
Invierea a devenit un fel de revelion. Defapt, bis'ul la revelion unde fiecare se distreaza cum stie el mai bine. Indiferent ca zici Dumnezeu, Dumnazău sau Nazău(depinde de context) te referi la aceiasi persoana. Ca esti ortodox sau penticostal, catolic sau alta credinta tot zeul suprem inseamna. Si e unul singur. Ce inseamna Invierea in ziua de azi inseamna o cinzăci de vodka dus la gura de n ori, poate sa iesi cu "gaska" sa stati pe o banca la o bere si o tigara ori sa mergi la biserica doar sa vezi ce mai e nou.

Am fost si eu aseara, vreo 40-50 de minute la biserica, sa iau lumina si sa ma intorc acasa. Ies din scara, trei flacăi de vreo 17 ani luati impreună aveau probleme cu echilibrul. Unul astepta, celalalt il ruga pe al treilea sa vina odata "Hai in pula mea odata". Ză thărd one, adică al treilea a început să vomite in timp ce vorbea la telefon. Binenteles, ceilalti doi au ajuns la o constatare incredibila: "Coaie, te-ai imbatat". Pentru ei a inviat Iisus Hrisos. Cul.

Ajung la biserica, imi gasesc un loc undeva spre capatul multimii. Pana sa iau lumina, fara sa vreau auzeam ce mai vorbeau cei din jurul meu.
" Lg a scos un telefon de 8 megapixeli si ..." sau "Ai vazut-o pe ... e varza" sau "Uite la dascalu ala ... o tona". Am luat lumina, si eu si restu. Cei care vociferau tot ce cuprindeau, au luat lumina si au venit cu replica "Mie somn, ma duc acasa".
Plictisitoare poate fi Invierea asta. Cand preotul striga Hristos a Inviat atunci incepe distractia. Fiecare striga cat mai tare, dupa care urmeaza un ras de fraier. Aici mai dispare din plictiseala. Binenteles, cand a inceput sa citeasca din Sfanta Evanghelie, toti au zis ca le e somn, ca e plictiseala.

Iau lumina, plec si eu acasa, nu mai vroiam sa stau. Nu de plictiseala, de altceva.
Aproape de casa, o "gask" rad, beau, fumeaza la lumina lumanarilor aprinse. Cul frate.

In concluzie, cred ca am ajuns in asa hal incat nici Doamne-Doamne nu ne mai tine in frâu. Cred ca Iisus trebuie sa mai invie din morti odata (live) ca sa cugetam si noi.

Sarbatori fericite si un Paste Fericit.

Comentarii

DCTiron a spus…
Tu ai impresia că dacă ar mai învia Iisus odată, ar crede cineva, la ce e în ţărişoara asta? :)
Am găsit şi fotografii pe hi5 de la Sfinţirea Blidului la Bogdana, ceva de genul "eu şi coşul", "eu lângă pască", "eu la 4:30 la biserică" bla bla bla...