Luptă între lavă şi ocean în arhipelagul Hawaii

Iacă am găsit o ştire frumosă pe Libertatea care mi-a atras atenţia. Mă trimite cu găndul că acolo apa din mare e călduţă numai bună de a te duce la scăldat. Ce mă amuză? Faptul că cică noi teriorii se formează ... ce teritorii? Lavă soldificată? O insulă parjolită care se măreşte fiind formată din cenuşă. Şi mai e fază ca citez "Actuala fază a erupţiei neîntrerupte de 26 de ani, etapă care a debutat pe 21 noiembrie 2007" ... adică ce? De 26 de ani erupe dar oficial a debutat pe 21 noiebrie 2007? Poate is eu prost şi nu înteleg dar na.
Oricum imaginea e superba. Vă las să o vizionaţi.



Valuri de lavă incandescentă se varsă necontenit în oceanul Pacific, în insula Kalapana, Hawaii. Actuala fază a erupţiei neîntrerupte de 26 de ani, etapă care a debutat pe 21 noiembrie 2007, se opreşte în apă şi creează noi teritorii. Imaginile splendide şi spectaculoase, surprinse de fotografii agenţiei EPA, nu mai au nevoie de niciun comentariu.

Comentarii