Olanda legalizarilor

In Olanda s-a legalizat un act prin care homosexualii pot adopta un copil.
Ce "dragut". "Ma bucur" pentru ei. F*tui in gura de homosexuali. Pu*a mea indata o sa se inventeze homosexualul homofob. Nu o sa mai aiba nevoie de adoptie.

Intrebarea mea e ce mama procesului verbal le trebuie lor un copil? Ganditi-va daca adopta un baietel (hahaha) ce se intampla atunci.
Nu o sa le zici parinti, ci homosexuali pedofili. Oare or sa se poata abtine cand o sa vada un curut asa micut si fin? LOL. Ce debiteaza si mintea mea. Dar p*la mea, nu poate sa fie adevarat?
Si acuma, gandidu-ma asa, ce orientare sexuala o sa aiba copilul cand o sa fie mare? Ca probabil crescand intr-o casa cu doi tati, fara mama, observi diferite lucruri: Amandoi se uita la fotbal, in patul conjugal ambii "tati" se f*t in cur.
Intrebarea copilului. De ce toti au o mama si un tata si eu am doi tati? De ce tu nu ai sani si pi*da? In schimb aveti amandoi doua p*le? LOL.
O sa creasca copilul mare si o sa se apuce de f*tut in cur. Ca doar "parintii" o fac mereu.

Dupa articolul asta, si dupa ce mi-am exprimat opinia despre legalizarea adoptiei de catre homosexuali va dati seama ca sunt de acord cu asta. Fix o p*ula.
Voi ce parere aveti?

Comentarii

danashtombo a spus…
tot aia=))de fapt cred c'o sa zica..io nu o sa fac ca mami si tati///=>mai rau:X:X