Leapşa: Dacă ar fi să te muţi...

Incepand de la postul lui Tudy, care a initiat o leapsa cu unde ne-am muta daca ar fi sa ne mutam continui si eu.

Eu sincer, m-as duce in Caraibe, sa am o casuta din paie, aproape de un golf micutz cu apa limpede ca lacrima unde sa fac scufundari zilnic. Ar fi perfect. Vara tot timpul, distractie non-stop, insa mi-ar parea rau ca nu o sa am cum sa mai scriu pe blog sa va anunt cum imi merge. Poate mai dau o fuga la un internet caffe, chiar daca va fi situat la sute de km de mine.
Cam asa ar arata locul unde m-as duce. (Foto jos)



Voi unde v-ati muta?

Dau leapşa mai departe tuturor bloggerilor care mă citesc, dar mai ales celor din blogroll-ul meu.


P.S. Blogul lui Tudycj e cel mai bun refferer dintre partenerii mei. Multumesc Tudy.

Comentarii

tudy a spus…
Să stăpâneşti sănătos vizitatorii :)