E tată la 13 ani


Alfie Patten este un băiat foarte special la cei 13 ani ai săi şi asta nu datorită vreunei realizări de excepţie la şcoală ci pentru că a devenit tată.

Nu ştie foarte bine cât costă scutecele, arată mai degrabă de opt ani decât de 13 dar acum patru zile, prietena sa de 15 ani a dat naştere unei fetiţe de 3,600 kg, pe nume Maisie Roxanne.

Alfie a explicat de ce a preferat ca prietena sa să-şi ducă la capăt sarcina. "Am crezut că ar fi bine să avem un copil. Nu m-am gândit dacă ni-l permitem sau nu. Câteodată tatăl meu îmi mai dă 10 lire dar, în general, nu prea primesc bani de buzunar", a declarat Alfie jurnaliştilor.

Puştiul de 1,21 m a ţinut morţiş să fie primul care a ţinut-o în braţe pe micuţa Maisie. Alfie şi Chantelle au descoperit sarcina în cea de-a 12-a săptămână şi au ţinut totul secret încă şase săptămâni până când mama fetei a devenit suspicioasă în privinţa creşterii în greutate a fetei şi a luat-o la întrebări.

După aceea, familia lui Alfie le-a spus despre veste doar apropiaţilor pentru că nu-şi doreau ca băiatul să aibă de suferit la şcoală. "Ar fi putut să ridice din umeri şi să stea acasă, să se joace pe Playstation dar el s-a dus la spital în fiecare zi", a declarat tatăl lui Alfie, Dennis.

Maisie a fost concepută după o singură noapte de sex neprotejat. "Eu şi Alfie am fost la doctor. M-a întrebat dacă am făcut sex. I-am spus că da şi mi-a recomandat să fac un test de sarcină. Am aflat că sunt gravidă şi am început să plâng, nu ştiam ce voi face. Mi-a zis că trebuie să-mi anunţ mama dar eram prea speriată. Nu credeam că vom avea nevoie de ajutorul părinţilor noştri", a mărturisit şi Chantelle.

Cu toate acestea, nici unul dintre cei doi foarte tineri părinţi nu ar schimba nimic din ce s-a întâmplat. "Ştiu că am greşit dar n-aş mai schimba nimic acum. Vom fi nişte părinţi buni, iubitori", a adăugat mămica.

Chantelle şi Maisie locuiesc acum la părinţii fetei iar Alfie are voie să rămână câteodată peste noapte lângă fiica şi prietena sa.

Foto Northfoto / The Sun

Comentarii