Iliuta - "fenomenul zilelor noastre"

Azi vă voi vorbi despre Iliuţă. Cum care Iliuţă? Fenomenalul Iliuţă, care vă spune tot despre trecut, prezent şi viitor. As seen on 0tv. Şi nu numai, pentru că acum oamenii au posibilitatea să-şi plătească impozitul pe prostie pentru numai 1.19 euro pe minut şi la Antena1, DDTV, Favorit TV.

Iliuţă prezicând live





Acum că am făcut cunoştinţă cu el mă întreb cum poţi cu faţa asta imberbă şi uşor gay să prosteşti lumea că ai fi trimisul lui dumnezeu pe pământ. Acum pe bune, dacă prin absurd dumnezeu ar exista, credeţi că l-ar fi ales tocmai pe Iliuţă să-i dea harul divin? Pentru că Iliuţă are şi site, http://www.iliuta-clarviziunea.ro, curiozitatea mea de masochist m-a făcut să intru pe site-ul lui din care am aflat ca Iliuţă a avut o revelaţie divină.

In noaptea cu pricina inainte de culcare, mia-m facut o rugaciune ca fiecare om si in rugaciunea mea am spus: “Doamne, daca se intampla vreun cutremur la noi in Romania, te rog frumos Sa-mi arati in vis!”. La un moment dat am adormit brusc si am avut un vis divin. Se facea ca eram intr-o tara necunoscuta intre doua blocuri foarte inalte, imense. Acele blocuri erau identice uitandu-ma in sus, pe cer, un nor mare si negru acoperise acele blocuri. La un moment dat un avion a intrat in unul dintre acele blocuri. Eu m-am speriat foarte tare si am zis ca vine sfarsitul lumii. La un moment dat din norul acela de fum, niste raze puternice cu o lumina, care nu poate fi explicata nici stiintific. Din acele raze o voce divina, a inceput sa-mi vorbeasca: “NU te teme Ilie, ca tu nu vei pati nimic!”, eu am raspuns: “Doamne, dar eu sunt un pacatos, mai ales ca mai dau si in carti.”, acea voce din razele de lumina mi-a raspuns: “Aici am vrut sa ajung, tu de astazi nu vei mai ghici in carti, ci vei vedea in scris!”, eu am spus: “Cum Doamne?”. La un moment dat, in mainile mele imi aparuse o coala alba, un creion si o coronita de lumanari albe si mi-a spus in felul urmator: “Scri numele de botez si data nasterii a oameniilor si vei ajuta oamenii, pentru-ca tu vei avea o misiune de indeplinit pe pamant!”, eu mi-am facut semnul Sfintei Cruci, totusi indoit in pshicul meu ca poate fi o inselatorie a diavolului, insa acea voce imi vorbea in continuare si mi-a zis; ” Nu va fi nici un cutremur in Romania dar va incepe al treilea razboi mondial.”, la un moment dat din blocurile respective au inceput sa cada oameni si foc. Eu am zis: ” Doamne iarta-ma ca am gresit Tie si primeste-ma in Imparatia Ta!”, acea voce mi-a raspuns: “Stai linistit Ilie, tu vei fi iertat pentru-ca ai crezut in Mine, v-a fi vai samar de cei ce nu cred in mine!”

Poate că era mai înţelept ca Dumnezeu sa-i dea nişte lecţii de gramatică lui Iliuţă( sau celor care se ocupă de site, Mihaitza_uniktul si cearly_ro ). Pe site, la rubrica preziceri, găsim o revelaţie care m-a pus serios pe gânduri. Este vorba despre următoarea chestie:

kjbk;ljol’bvfdljbvdf jbvkd fbvkdfj vb djfvbkdfj vdkfjbv dfasdf jodsf jhdf sljsd fhj sdfljsd fdsf sdfb

Pentru mine e clar ca lumina zilei. Iliuţă are dreptate, se alege prafu’! Şi pentru că harul ăsta divin se moşteneşte şi din familie, Iliuţă ne spune despre mama lui următoarele:

Iliuta mai mosteneste darul de la mama sa, care in 1993, undeva la spitalul Cantacuzino din Bucuresti, fiind supusa unei operatii chirurgicale de neoplasm mamar, pe masa de operatie, a inceput sa vorbeasca fluent limba Engleza si Irlandeza. Doctorul care o operase (Draganescu), a ramas uimit. In ceea ce relevase medicul, este vorba de o reincarnare.
Mama sa, a avut viziune, in care a vazut caderea lui Ceausescu, chiar si moartea Printesei Daiana, undeva in Franta.


Eu înţeleg că mama domniei lui a aflat de căderea lui Ceauşescu taman în anul 1993, pe masa de operaţie. La rubrica sfaturi, Iliuţă are doar două răspunsuri la întrebările oamenilor, unul pentru doamna Alexandrina şi unul pentru doamna Emilia. Nu cunosc întrebările pe care aceste doamne i le-au pus lui Iliuţă, însă răspunsul lui este următorul: “SFAT ILIUTA - Încercaţi să vă mai duceţi la Biserică,să vă rugaţi,si pentru ce-i doi copii!” respectiv “SFAT ILIUTA - Încercaţi sa va mai duceţi la Biserica,sa va rugaţi,pe plan profesional se vor rezolva problemele”

În încheiere, îi mulţumesc lui Iliuţă pentru că există, fără el azi nu aveam niciun subiect pentru acest blog. Şi pentru cei care ajung aici căutând răspunsuri de la Iliuţă, le dau şi numărul de telefon la care acesta poate fi contactat 0723763917, dar mare atenţie:”Nu dati beep-uri sau sms-uri pentru că nu vi se v-a răspunde si nu faceţi alceva decat sa deranjati!”
Cind da de necaz, omul se duce sa se caute. Care la doctor, care la preot, care la ghicitori, sa afle cind si cum o s-o scoata la liman. Iliuta nu-i vreun vrajitor pe matura. E un baiat delicat, care, dupa ce mizgaleste peste citeva rinduri scrise de tine, iti ghiceste si vrutele si nevrutele care au fost sau va sa vie. Judecatori, doctori, preoti sau psihologi vin la el sa-si afle viata.

Edit: Bucurie mare dragii mei. Priviti pe iliuta-clarviziunea.ro ce s-a intamplat! LOL!


www.iliuta-clarviziunea.ro

Acest domeniu este temporar suspendat
de catre myX. Va rugam reveniti!

Pentru informatii suplimentare,
completati formularul de la adresa
http://www.connex.ro/support/

Comentarii

Chérrie Diana a spus…
citatul ala chiar e de pe site-ul lui?:))
Anonim a spus…
Fara discutie ,este un impostor.
Dar spuneti-mi ,dragii mei,in tara asta nu se promoveaza impostura?
In curand se va separa graul de neghina si ne vom mantui.Amin.
mihaitza_uniktul a spus…
sa imi bag pula in mata cu ce drept fututzi gatu matii folosesti u id-ul meu sa il publici p blogul tau de cacat pisamas pe mata de ratat ce esti
By mihaitza_uniktul (sa imi mananci cacatul) fututi mortii matii de ratat