Hoţii şi-au cerut scuze

Hoţii de maşini au încercat să dea, luni seară, lovitura cea mare luând în vizor chiar maşina lui Gigi Becali, un Mercedes S 500 4matic, din faţa barului Bugy, din Pipera, care aparţine unuia dintre nepoţii miliardarului. Latifundiarul din Pipera a explicat cum a reuşit să-i convingă pe hoţi să-i aducă maşina înapoi.



Libertatea: Domnule Becali, cum s-a derulat de fapt acest episod al furtului maşinii dumneavoastră?

Gigi Becali: Când am ieşit afară, am văzut că nu mai este maşina. La început am râs, apoi am început să mă enervez. Era şi normal, că e vorba de o maşină foarte scumpă.

Ce aţi făcut mai departe?

Gigi Becali: M-am întâlnit cu rudele şi am dat câteva telefoane. Am aflat până la urmă cine sunt hoţii şi le-am transmis că, dacă într-o oră nu-mi aduc maşina, va ieşi iureş mare.

Şi v-au adus-o?

Gigi Becali: Păi, dacă nu o aduceau, ieşea iureş, nu jucărie.

Şi cum au procedat, doar v-au adus maşina şi gata?

Gigi Becali: Eu am vrut să văd şi cine sunt cei care mi-au furat maşina. Am stat de vorbă cu ei.

Nu i-a reclamat la poliţie

Ce v-au spus?

Gigi Becali: Şi-au cerut scuze că nu ştiau că este maşina mea.

Nu i-aţi dat pe mâna poliţiei?

Gigi Becali: Dacă oamenii au fost de cuvânt, i-am lăsat în pace. Ce să-i mai dau pe mâna poliţiei...

Via: Libertatea

Comentarii