Mos Niculae ... sau nu ?

M-am trezit de dimineata cu fata la cearsaf. Dupa ce am fost pe la baie sa ma spal pe fata, imi amintesc ca este Mos Niculae astazi. Ete' na, cu siguranta o sa-mi aduca un ... nimic. Ma duc si verific sub perna, si gasesc o bacnota de 50 de lei. Stau si ma gandesc ca in plina criza economica Mos Niculae si-a permis sa imi aduca bani. WTF ?! Mare bucurie pe mine ca mi-a adus bani, pacat ca Mosu' o uitat ca sunt dependent de jocurile de noroc si ca cei 50 de lei s-au dus in cateva minute la jocuri. Mersi Mosule pentru satisfactia de cateva minute. Mai bine imi prindea un cadou. Cam nasoala faza cu banii, gandeste-te la un copil de 10 ani, care primeste bani si ii "toaca" cum il ducea mintea mai bine ... anume hai sa incerc un pachet de tigari si o bere si sa-i f*t restu' pe oua kinder :)).
Draga Mos Nicu' ai uitat de ciocolatica. Plm, cred ca ai mancat-o tu. Acuma vine faza cand zic ca Mos Niculae e maica-ta sau taica-tu si iti ruinezi toate visele din copilarie. Credeti-ma pe cuvant, Mos Niculae a murit de mult. Trist, dar e adevarat. Asa ca nu mai trimite-ti scrisori la posta, dati-le direct la parinti. Si scrieti si voi ca vreti ceva mai frumos decat o ciocolata, o masinuta si un cd- cu gta 4, asa ca ideie o masina, un telefon si niste bani de cheltuiala zilnic in plus.
Pe langa cei 50 de lei am mai primit si o injectie, si ma doare curu' si acuma. Happy Mos Niculae Day :)).

Pe la voi a trecut Mosu' ? Cu ce ? Cu o varguta ?

Comentarii