Manequeen este angajatorul ideal al femeilor




       Cu o experienta de peste 4 ani in domeniu, Manequeen este studioul de videochat profesionist care m-a incantat inca din primele luni de colaborare. Toata experienta sa mi-a fost dovedita zi de zi, cand evoluam in castiguri si, totodata, deveneam cat mai profesionista in ceea ce faceam. Din partea mea, nu exista angajator mai bun decat Manequeen, iar daca vrei sa incerci si tu, aici gasesti o pagina cu angajari videochat la acest studio de senzatie!

            Comisioanele din tara sunt, in mod normal, destul de mici. Unele incep de la 30% si ajung la 50%, insa cu mare greu. Manequeen m-a bucurat prin faptul ca mi-a daruit din prima luna un comision de 60% din castiguri, dandu-mi sansa de a obtine multi bani, care sa ma motiveze pentru viitoarea mea experienta alaturi de studio. Intr-adevar, acest comision oferit chiar mi-a fost de ajutor, pentru ca ma gaseam intr-o situatia mai dificila in acel moment, iar cu banii incasati din prima luna, mi-am putut ameliora situatia considerabil. Asta fiindca mi s-a dat un comision atat de mare si am putut sa incasez nici mai mult, nici mai putin, decat 2.100 de dolari. O suma foarte frumoasa pentru o incepatoare, intr-o singura luna, asa-i? Si eu cred ca Manequeen imi ofera o viata excelenta, fara griji.

            Punandu-mi la dispozitie conditii desavarsite de munca, impecabile chiar, eu am putut sa evoluez si profesional, dar si personal alaturi de Manequeen. Profitand de o aparatura de ultima generatie, de servicii de training si suport tehnic in permanenta, dar si de camere amenajate intr-un mod fastuos si elegant, eu am reusit sa depasesc in fiecare luna castigurile din luna anteriora. Poate nu pare un mare lucru, insa cand mai adaugi cate 500, 600 de dolari in fiecare luna la salariu doar asa, distrandu-te si conversand pe internet cu admiratori dintr-o camera luxoasa mi se pare un lucru foarte important. 

            Salariul de peste 2.000 de dolari nu era singurul care ma motiva, insa bonusurile atractive oferite de Manequeen au fost si ele un factor important care ma faceau sa iubesc studioul din ce in ce mai mult. In doar 3 luni, am castigat 3 bonusuri care mi-au incantat simturile. La fiecare depasire de 10, 15 sau 30% din castiguri, primeam bonusurile ShoesQueen, DressQueen si PurseQueen, care constau in pantofi Musette, rochii Poema sau genti Musette. Ce zici? Nu-i asa ca este senzational? Eu cred asta din tot sufletul meu! Manequeen ma implineste pe toate planurile vietii, printre care se afla si cel financiar, dar si sentimental. Nu exista angajator mai ideal pentru femei decat Manequeen Bucuresti.

Comentarii