Regrete pe care le avem in viata

Viata noastra este plina de compromisuri si de lucruri pe care le facem cu toate ca nu vrem sau suntem intrucatva fortati de imprejurari si de nevoi, tocmai de aceea si regretul apare la un moment dat sub forma unei melancolii si a unui negativism  peste masura ce nu ne mai da pace si ne rascoleste cu amintiri din trecut.

Vom ajunge la un moment dat(daca nu am ajuns deja) sa regretam ca nu am calatorit mai mult, ca nu am fost in alte locuri in care am avut ocazia si ne-am gasit scuze pentru acre sa nu o facem la acel moment. Daca inca nu ai ajuns sa ai astfel de regrete, atunci foarte bine si bravo tie! Ia aminte acum si bifeaza toate locurile accesibile si dorite in care vei vrea sa mergi la un moment dat si incearca sa spargi barierele, treci peste neajunsuri si ajungi acolo.

De asemenea, vom putea ajunge la un moment dat in viata sa regretam faptul ca ne-am complacut intr-o situatie fara iesire la locul de munca. Daca la un moment dat vei simti ca lucrurile nu mai merg ca la inceput sau daca de la inceput ceva nu-ti convine si nu se schimba in bine,atunci da-ti demisia si cauta-ti un alt job pe masura asteptarilor si dorintelor tale, un job in care sa te simti bine muncind zi de zi si in care te vei simti satisfacut din punct de vedere financiar.

Un alt regret pe care vei ajunge la un moment dat sa il ai in viata este cel ca nu ai avut grija sufficient de fizicul tau si acum acesta te cam lasa la greu. Nu mai ai aceeasi flexibilitate, putere, mobilitate a membrelor, mai mult de atat pielea ta arata terna si lipsita de stralucire iar puterea ta fizica nu mai este ceea ce a fost odata in tinerete. Apuca-te de sport inca de pea cum, indiferent la ce varsta te-ai afla, pentru ca mai tarziu vei ajunge sa regreti acest beneficiu care ar fi putut fi pentru persoana ta si pentru binele tau.

Comentarii