Importanta loialitatii clientilor in lumea SEO

Banuiesc ca stii deja cat este de importanta loialitatea in orice domeniu, insa este cazul sa afli ca in aceasta este cu atat mai importanta cu cat ne referim la lumea SEO. Mai precis, ma refer aici la loialitatea clientilor fata de site-ul tau sau brand-ul tau personal. Este clar ca atunci cand iti doresti sa-ti promovezi cu succes afacerea ta pe internet, acorzi o atentie sporita faptului ca brand-ul tau trebuie sa fie cat mai recunoscut si cat mai apreciat de catre clienti. Mai mult decat atat, potrivit expertilor SEO, ranking-ul paginilor web se va face mult mai mult de acum inainte bazandu-se pe factorul loialitate al clientilor.

Este foarte important de stiut si de tinut cont ca Google nu mai foloseste aceiasi factori pentru a determina pagerank-ul unei pagini web, iar factorul loialitate a clientilor fiind unul dintre cei mai noi factori folositi de catre Google. Daca esti interesat sa-ti promovezi cu succes afacerea ta pe internet, atunci trebuie sa ai mereu in minte faptul ca trebuie sa le faci pe plac celor de la Google, pentru a avea un pagerank cat mai bun al site-ului tau web. Daca vei pune un accent deosebit pe loialitatea clientilor tai si cum sa faci sa maresti gradul de recunoastere al brand-ului tau, atunci cu siguranta cei de la Google vor observa acest lucru si in concluzie, site-ul tau va prospera. Site prosper, inseamna o afacere pe internet prospera. Pana la urma, nu asta este ceea ce ti-ai dorit?

In final, trebuie sa stii ca exista o multime de metode prin care se poate creste gradul de recunoastere al brand-ului tau si implicit loialitatea clientilor fata de serviciile tale. Printre aceste metode se numara acordarea unei atentii sporite clientilor tai si a modului in care interactioneaza cu site-ul tau.

Niciun comentariu: