Aparitii in lumea tehnologiei

De cele mai multe ori, am tendinta, din pacate, de a ma adresa strict femeilor. De ce fac lucrul acesta? Pentru ca sunt femeie si eu la randul meu si imi place sa ma regasesc in ce scriu alte femei. Pentru ca imi place sa stiu ca noi, femeile gandim la fel.

Dar, astazi ma adresez femeilor, dar in special barbatilor, surprinzator. De ce? Pentru ca simt ca i-am neglijat. Si vreau sa va zic, dragii mei, ca am gasit un blog exact pe gustul vostru, sub numele sau de http://7seo.ro/ . De ce zic pe gustul vostru? Pentru ca stiu ca de obicei voi sunteti cei innebuniti dupa tehnologie, dupa noi aparitii, dupa aplicatii ale telefoanelor mobile, si exemplele ar putea continua la nesfarsit. Stiu ca va place tot ceea ce tine de tehnologie si, putini sunt baietii, care nu sunt atrasi de acest domeniu.

Cu toate acestea insa, exista si femei, si multe de altfel, care sunt pasionate de astfel de domenii. Insa, chiar si asa, barbatii sunt cei care se documenteaza in aceste domenii cu placere, si tot ei sunt cei care sunt mereu la curent cu ce se intampla.

Asa ca, dragii mei, special pentru voi, un blog ca la carte, un blog foarte bine documentat, cu informatii coerente si mai ales, de actualitate. Spor la lecturat si la documentat, in plus, dragii mei!

Comentarii