Protestez impotriva Protestului inteles prost

Urmaresc de trei zile evolutia protestelor, in principal sunt atent la nucleul protestelor care este situat in Capitala.

Si am ajuns la o concluzie suparatoare: suntem un popor cu o mentalitate de rahat. Vorbesc la general, si fara suparare. Sunt roman, imi iubesc tara si meleagurile si sufar de patriotism, dar nu pot fi deacord cu agresivitatea protestelor. Iar problema principala este ca protestele au trecut la un nivel de agresivitate (m-am exprimat frumos) extrem de mare.

Ma uitam la TV si vedeam cum politistii stateau ca un cal de bataie in fata multimii. Toata lumea arunca cu ceva in ei (de parca au POLITISTII vreo vina), si mai rau e ca vedeam pietre foarte mari care zburau direct in fata (la propriu) politistilor. Mai oameni buni, romani de pretutindeti, nu vedeti ca ne batem intre noi in timp ce VINOVATUL sta inca pe scaunul de presedinte?

Ceea ce trebuia sa se intample, si asta e un lucru normal in alta tara, este ca domnul presedinte Traian Basescu sa demisioneze imediat (ce au inceput protestele) din functie.

Fac apel la confratii mei, sa trimita acest mesaj la cati mai multi si sa fie un indemn pentru toata lumea. Renuntati sa va mai bateti intre voi, ci protestati impotriva saraciei, conducerii si motivului real si poate vinovatii isi vor lasa scaunele si guvernarea ineficienta a domniilor lor.

Comentarii

Natural a spus…
Nu esti singurul care condamna violentele. Am strans mai multe pareri in Blog and roll.