Produsele mele favorite de pe MarketOnline


O scurtă prezentare:
MarketOnline este un site de unde puteţi cumpăra produse de gen IT&C, Comunicaţii, Electronice. În spatele acestui site se află zeci de oameni care prin profesionalismul lor desăvârşit oferă clienţilor săi servicii la cel mai înalt nivel din România.
Nu este un simplu magazin online, este mai mult decât atât. Acum 3 ani MarketOnline primeşte premiul de cel mai bun magazin online în 2008, la Gala Premiilor E-commerce (evenimentul nr.1 în comerţ online).


 Magazinul online este administrat de  S.C. KELION ONLINE S.R.L.


De ce online şi de ce să ne înoim sau reînoim cu produse din diferite categorii?
Online probabil ştiţi şi dumneavoastră. Este comod, rapid şi plăcut să comanzi de acasă şi să nu fi nevoit să mergi şi să te plimbi printre rafturi. MarketOnline este deschis non-stop şi nu trebuie să-ţi faci griji că se închide la ora 20:00. Deasemenea, poţi comanda de la birou de acasă, de la servici, de la prieteni sau rude. 


Cred că tehnologia evoluează cu viteza luminii. Tot ce e nou acum, mâine e demodat. Îmi amintesc că aveam 12 ani, aveam un Siemens A50 şi era o opţiune la cartelă că puteai vorbi gratuit 3 secunde. Eram mare şi tare cu un asemenea telefon şi când sunam prietenii, vorbeam alea 3 secunde ca să nu îmi mănânce cenţii. Acum, am un smartphone de la Samsung şi când vorbesc la telefon cu prietena, ne certăm care închide primul. Mulţi dintre dumneavoastră au prins acele vremuri. Dar societatea evoluează, tehnologia evoluează, totul evoluează iar toţi suntem nevoiţi se ne adaptăm. Neadaptarea înseamnă a fi strâmb în societate. Toţi sunt verticali, iar tu ai fi orizontal. 


În categoria mea de produse preferate intră telefoanele mobile. Cred că este cel mai esenţial lucru de care are nevoie orice om din lume. Trebuie să fim interconectaţi cu lumea întreagă iar asta ne face dependenţi de telefoane mobile
Un telefon mobil care mi-a atras atenţia este Samsung Smartphone I9000 Galaxy S black 8GB un telefon ce a primit nenumarate aprecieri din partea celor care l-au cumpărat. Toţi au fost extrem de plăcut impresionaţi şi au declarat că este un telefon extraordinar.


Telefonul slim de 9.9 mm Samsung Galaxy S este dotat cu un ecran supradimesionat de 4.0" super AMOLED, procesor de 1 GHz, transfer de date ultra-rapid şi o memorie generoasă de 16 GB cu Micro SD. Are cel mai luminos ecran din lume şi vei putea urmări video-uri, juca jocuri la o calitate nemaîntâlnită. Poţi să utilizezi Google Maps  Navigation care furnizează trei moduri de vizualizare: hartă cu străzi, harta cu trafic sau imagine din satelit .Cu 'Text la Hyperviteza' al tehnologiei Swype poţi edita de 1.5 ori mai rapid. Aplicaţia ' Wireless Tethering' este una din cele mai tari - iţi permite să te conectezi la web via 3G în locuri unde nu există conexiune internet - cafenele, parcuri sau chiar interiorul maşinii!


Un telefon foarte bun care se pliază pe gusturile tuturor. Are aplicaţii foarte utile iar cea mai interesantă este Google Maps Navigator. Mi-a zis un coleg de facultate că în timp ce mergea pe o ceaţă de nu vedeai la 3 metrii în faţă, el a reuşit să îl dirijeze pe şofer cu această aplicaţie. Vă recomand pentru telefon o husă de piele care să protejeze telefonul de zgârieturi sau praf. 



Review Smartphone I9000 Galaxy S black 8GB (I9000 Galaxy S)


Ne aflăm în era informaţiei şi a vitezei, iar PC-ul a devenit demodat să zic aşa, din cauză că nu este portabil. În schimb, un notebook-laptop este ceea ce ai nevoie. Eu ca student folosesc un laptop pentru că îmi este uşor când plec din cămin acasă şi îl iau sub braţ dacă e nevoie. Un PC ocupă prea mult spaţiu. Deasemenea accesul la internet wireless este un atuu pe care laptopul îl are. 
Vă recomand Notebook HP 625 AMD V160 320GB 2048MB în principal pentru raportul calitate - preţ


HP 625 este un notebook cu display de 15.6" ce se remarcă prin preţul foarte accesibil. Orice aplicaţie pe care o să o folosiţi o să ruleze cum trebuie, deoarece procesorul de 2.4 GHz şi cei 2048 Mb de RAM îşi fac simţită prezenţa. Hard disk-ul de 320GB zic eu, că este destul de încăpător şi o să aveţi destul spaţiu de stocare pentru informaţiile dvs.


Magazinul MarketOnline oferă şi un cadou dacă cumpăraţi acest notebook, care constă într-un Mouse Microsoft Wireless în valoare de 59 ron. 


Trec mai departe la camere video care după părerea mea ar trebui să existe măcar una în fiecare familie. Sunt mii de momente frumoase care merită imortalizate într-un video. Eu personal sunt echipat cu un Toshiba Camileo P10 pentru că atât mi-a permis buzunarul de student.
Dar îmi doresc o cameră mult mai performantă care să mă ajute şi pe plan profesional. Recomand alegerea pe care aş face-o eu, şi anume o camera video Samsung HMX-S10.
O cameră FULL HD este exact ce ar face oricare om fericit. Filmarea de videoclipuri la nivel profesional, S.O.I. inteligent, zoom x18, LCD tactil WVGA imens, de 3,5“ (1.152 K pixeli). Aparatul înregistrează 600 cadre pe secundă.


Ce produse de mai sus v-au plăcut? Pe care le-aţi cumpăra?

Comentarii

Bogdan Vasiliu a spus…
Şi eu vreau să-mi iau un aparat foto profesional, dar nu m-am hotărât de unde şi de care!
Benny a spus…
Super oferta cu Laptopul. Din octombrie dau la facultate si o sa am nevoie de un laptop. Sa sti ca ma bate gandul
Iculici a spus…
Foarte frumos review. Camera FullHD e woow :X. Nu mi-ar strica una