Gata cafeaua (15) - Secretul viselor

Dupa o pauza in blogosfera revin cu un articol dulce si maret.

secretul viselor - vise

Alta zi, alta tigara, alta cafea, alt gust ... aceleasi vise. Nu vi se pare ciudat faptul ca visele voastre raman aceleasi? Ca vreti sa colorati acel vis mono-color din mintea voastra dar nu gasiti culorile potrivite?

In fiecare dimineata dupa ce deschid ochii din somnul menit sa imi odihneasca trupul pentru o noua zi primul lucru la care ma gandesc e ce urmeaza sa fac. De obicei, aceleasi lucruri ca si ieri sau poate altele mai vechi le reinoiesc. Insa gandurile ascunse, acele ganduri marete raman acolo. Asteapta ca intr-o buna zi sa iasa in fata si sa strige: Am reusit! Sunt vise ce au nevoie de zeci de culori altele de doar cateva dar esentiale.

Tu ce faci pentru ca visul tau sa prinda viata?
Acum defapt vorbesc despre cugetarile mele, despre lenea mea. Probabil caut alti visatori ale caror vise se afla pe lista de asteptare, probabil caut sa imi mangai insuccesul ca cel al altora. Sau poate caut altceva?
Visul meu asteapta sa prinda culoare. Am culorile in mana dar nu stiu de unde sa incep si cu ce culoare sa incep, si tot aman startul din lenea ce o port. Caut impulsul care sa readuca la viata maruntaiele din mine.

Vreau sa vorbesc despre locuitorii orasului meu, Radauti. Din 30.000 de visatori, care viseaza la o viata mai buna, la un post de serviciu mai bun, la o scoala mai buna, la un prieten mai bun, la o masina mai buna, la o mancare mai buna, doar 10 dintre ei se arunca in vis si cauta sa-l coloreze. Culorile sunt aruncate prin lume, iar visatorii devin cercetatori. Foarte rar, unul din cei zece isi implinesc visul. Eu cred ca din toti ma numar printre cei 10. Oare o sa fiu acel care reuseste?

Daca reusesc, ce o sa se intample?
Euforia visului tine foarte putin. Vei fi cateva minute, ore sau zile dupa care totul ti se va parea normal. Apar alte vise. Vom fi multumiti vreodata?
Vorbesc destul de ciudat, asta o sa ziceti probabil. Cativa dintre voi poate o sa ma ghiciti, altii nu. Dar fiecare dintre voi are un VIS. Care e al vostru?

Eu voi lupta pentru visul meu. Voi folosi urmatoarele culori:
- culoarea Vointa
- culoarea Infrangere
- culoarea Credinta
- culoarea Tariei
- culoarea Omului
- culoarea Renasterii
- culoarea Ideilor
- culoarea Euforiei

La final voi avea victorie. Oare asta e secretul?

Comentarii