Prostitutie legalizata si le avem pe toate.

Astăzi am dormit iar până la ora 14:00 asta după vreo trei zile în care am fost mai matinal ca niciodată. Am dormit bine, ce pot să spun, m-am odihnit. De o zi şi ceva nu am prea blogărit, aşa că mi-am luat o bere repede şi-o pungă de seminţe decojite, ca să mai stau de vorbă cu voi.

Oigen desenat - cartoonCa fiecare zi să nu treacă degeaba pentru mine, încerc să mai las în urmă ceva. Azi am lasăt fotografia mea facută desen animat chiar de eu. Oricum însemnătatea cea mai mare este pentru mine.

Ce zi ar mai fi fost dacă nu citesc presa scrisa sau vad stirile tv? Una complet monotonă, vă zic eu pentru că nu aş mai auzi cretinităţi sau nu aş mai vedea imbecili la tv de care să mă amuz. Vai, ce am mai văzut astăzi, binenţeles că la Ştirile de ora 5. Acestea au devenit pentru mine şi nu numai un BRAND.

Mă uitam la Tv şi deodată apare poliţistul comunitar, poliţist care m-a amendat şi pe mine de câteva ori pentru distrugerea bunului public, tulburarea ordinii publice, agresare verbală şi aşa mai departe, ţinându-se de un gard, mort de beat, ba vorbind la la staţie ba mergând pe cele 7 drumuri dintr-un drum. Apăi să nu iau eu în pulă toată poliţia română pentru incapabilii şi incompetenţii pulii care dau amenzi omului care se distrează, las infractorii liberi, celor care iau mită şi celor ca ăştia care beau când ar trebui să servească în protejarea drepturilor cetăţeanului. Dar cum să servească dacă el a servit deja şi e mort de beat. Mesaj pentru poliţiştii incompetenţi: Vedea-va-ş după gratii, futuţi in cur de cei pe care i-aţi bagat acolo.



Aşa, aşa, am citit şi despre Weed Shop-urile care răsar prin oraşe precum ghioceii primăvara. S-ar putea să le scoată, asta la scurt timp după ce a apărut şi în oraşul meu, în Rădăuţi. Nebunia interzicerii ar putea să vină după ce un student din Iaşi de la Agronomie, s-a speriat de nişte poliţişti, a intrat în camera unui coleg şi s-a aruncat de la etajul 3. E în comă acum, cu slabe şanse de supravieţuire, posibil donator de organe. De la ce? De la iarba vândută în aceste shop-uri, care se eliberează pentru a fi folosită pe plante şi doar în scopuri medicinale. Binenţeles, la mintea cocoşului, că ele se pot fuma. Vânzătorii au spus că dacă se va interzice vânzarea de iarbă medicinală, vor vinde plantele direct. Vă recomand cu căldură să incercaţi iarba Black. E mortală. Ha ha ha. Medicinal vorbind.

Ehei, şi încă nu mi-am încheiat ziua, şi mă mai aştept la surprize. Nu m-ar mira să aud îndată de legalizarea prostituţei. Oiricum, mare e ţara noastră dar şi tare proastă guvernare avem.
No, mai zâ acum civa.

Cu vulgaritate,
Oigen

Comentarii