Pagină de jurnal ...

Oameni buni, a-ţi văzut că nu am postat de ceva vreme pe blog. Da, mă scuzaţi, dar odată cu plecarea la facultate în Bucureşti netul a devenit o mică problemă temporară. Am venit ieri acasă iar astăzi plec înspre Bucureşti, şi acasă fiind mai flexat în privinţa netului mă pun sa vă scriu un pic. O să postez şi când ajung în Bucureşti numai că mai rar, pentru început.

Am o veste, pentru mine e bună. Precum ştiţi unii, anul trecut am participat la Homemade pe Prima Tv (acum vreau să mă laud), am câştigat premii, am apărut de multe ori etc. S-a terminat sezonul, s-a terminat şi cu emisiunea tv, ea rămânând doar o emisiune online, pe net. Aşa că, de curând, întâmplarea face ca producătorul îmi trimite un mail prin care anunţă, că adună toţi userii pro pentru o colaborare la un nou proiect Homemade care va fi on air pe Naţional Tv începând de săptămâna viitoare. Voi fi colaborator, voi avea rubrica mea, şi binenţeles o să apar la televizor. Despre bani pot să vă spun că iasă însă cifra e confidenţială.

În rest am început Facultatea de Jurnalism - Mass Media şi Comunicare. Fain acolo, ce pot să zic, dar nu mă pot pronunţa prea mult acum pentru că e prematur, am câteva zile de şcoală. Vă pot zice că am nişte cursuri bestiale: Radio, Jurnalism Editorial - presă scrisă, Televiziune, Engleză intesiv ... Cele ce ţin de mass-media sunt al postului radio-ziar-tv TvRM - Televiziunea România de Mâine.

Cam asta deocamdată, vedem ce mă aşteaptă pe parcurs. Toate cele bune.

Cu vulgaritate în exces, al vostru nu,
Oigen

Comentarii