Mă las de fumat

stop tigarilorDa, sunt hotarât să nu mai fumez.

Am postat astăzi şi despre campania anti-fumat, şi mă gândeam că tocmai eu promovez videoclipul, care fumez mai bine de un pachet de ţigări zilnic. Vreau să zic că am promis multor persoane că o să le las odată şi odată. Nu pot să explic unui nefumător cât de greu este să las ţigara. Toţi zic, " Măi, îţi zici gata, de azi nu mai fumez ", dar nu e chiar aşa. Eu pot să zic că e un adevărat război, un război cu tine însuţi, cu trupul şi cu mintea ta. Psihicul e cel mai important într-o asemenea situaţie.

În fine, am zis de o suta de ori că mă las, am promis apropiaţilor că o să o fac, i-am promis iubitei mele şi am tot tras de timp. Astăzi, pun punct, sunt foarte hotărât şi am ambiţie. Ştiu că pot şi o să o fac. Credeţi-mă că fac un efort foarte mare, fiind prima dată de când fumez, atât de hotărât şi ambiţios.

Mai mult, o să pun în bara laterală, date cu privire la zilele de când nu mai fumez şi banii economisiţi. Voi face asta timp de trei luni, după care voi afla cât am câştigat, atât financiar dar şi trupeşte. De ce o fac? Pentru mine o fac şi pentru fericirea iubitei mele, părinţilor şi tuturor care mă vor sprijini.

De unde o să ştiţi dacă fumez sau nu, dacă e doar o minciună? M-aş minţi pe mine în primul rând dacă aş face aşa ceva, ar fi o pierdere de timp şi m-aş simţi prost pentru că am promis şi oficial că mă las. Nu mă voi minţi pe mine, voi fi cinstit, e un target pe care mi l-am propus.

Doamne ajută-mă. Ce ziceţi? Reuşesc?

Comentarii