Happy un an de relaţie

Doamnelor, domnilor, domnişoarelor, doamnelor tinere şi domnişorilor, astăzi 22 octombrie, se împlineşte un an de zile de când eu şi iubita mea formez un cuplu. La mulţi ani, nouă.

Uhhh, am reuşit şi să vin în Rădăuţi, asta după ce era să nu mai prin autocarul pentru că şi deoarece mare este Bucureştiul. Dar, am venit şi sunt bucuros că am ajuns pentru că pentru mine e o zi importantă, şi nu vroiam să o pierd în nici un caz. Mă pregătesc să ies, să sărbătoresc. Dar cumpătat, că mâine e balul la juniorii din liceul care mi-a format o viziune excepţională şi mi-a oferit un pachet de informaţii bogat. Aşa, că mâine, bobocilor, here i come.

În incheiere, vreau să ii mulţumesc iubitei mele pentru bun şi rău, alb sau negru, roz sau roz, şi restul. Te iubesc şi la mulţi ani nouă.

Cu vulgaritate,
Oigen

Comentarii